Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Originally posted by: Lenie Originally posted by: YvonneJammie Lenie, zoooo lekker quote> dat weet jij niet Von??.geintje....het was weer lekker(ik nodig je uit)quote> Von is lekker te bed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Ik was 20 jaar minderaar. Maar het werd alleen maar meer... Ik ben ook volledig ongeschikt daarvoor. Geweldig als je dat kan, minderaar zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Eline toen ik stopte met drinken kwamen mijn emoties te voorschijn. Ik moest opnieuw leren ermee om te gaan. Ik ben een paar keer hervallen en merkte dat op die momenten mijn ontwikkeling weer stopte. Dus het klopt wel wat je schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Als ik zou terugvallen, zou ik me zo snel mogelijk naar de eerste meeting slepen. Dit mooie nieuwe leven wil ik niet meer verliezen door mijn ziekte. Echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Originally posted by: elineIk besef steeds meer dat mijn emotionele ontwikkelingstil is blijven staan op het moment dat alcohol mijn leven over nam.quote> en ik besef steeds meer dat er niet meer , leuk. gezellig gepraat kan worden hier'( voor mensen die het nodig hebben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 In feite was ik maar hals mens, materialistisch en de ratio zegevierde, inmiddels heb ik andere waarden ontdekt die me ook daadwerkelijk uit de buurt van de verslaving houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Dat herken ik wel Eline, en dat was voor mij best schokkend. En daar kom je pas achter als je enige tijd niet meer drinkt. Ik tenminste. Ik ben ergens halverwege de twintig blijven hangen lijkt het soms wel. Het mooie is wel, dat de ontwikkeling zich wel gewoon weer inzet nu. Dus ik heb er alle vertrouwen dat het goed komt. En een voordeel, ik voel me piepjong. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Jij bent ook nog piep jong Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Originally posted by: Lenieen ik besef steeds meer dat er niet meer , leuk. gezellig gepraat kan worden hier'( voor mensen die het nodig hebben)quote> Dat kan hier toch allebei Lenie? Gezellig door elkaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 @Lenie, kom op meid, jij hebt vast ook nog wel een emotioneel mankementje wat je wil delen... Ps. Ik bak mijn gamba's met knof en peterselie! Yummie! Beter??? We kunnen het ook over lama's en profielen hebben. Heb even een serieus moment, ja? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 @Jaap, ik hoop wel dat ik nu dubbele tijd inhaal, qua emo-ontwikkeling. Straks ben ik 60,en nog steeds "the hole in the donut" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Ik reageer minder dan dat ik lees, sorry. Bij deze wens ik iedereen een goede nacht toe. Mijn 41e goede nacht alweer (ja, ik tel nog...). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Dat is ook weer waar, dat ik nog jong ben toch ben ik blij dat ik deze weg zo een beetje bewandel en niet een karikatuur van mezelf aan het worden ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Als je er wat aan hebt is dat toch prima Fourchan. En als je iets wil schrijven gewoon doen. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 @Fourchan... goed man. Tel maar lekker door! Nog heeeeel lang, hoop ik voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Ulala salama! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Eline in halen wat is blijven liggen gaat niet. Soms heb informatie nodig uit het verleden om te begrijpen waarom dingen nu niet goed gaan. Waarom je b.v niet sociaal vaardig bent. Je hoeft je dus niet te haasten maar er wel alles aan doen om meer grip te krijgen op het leven. Het is in ieder geval de moeite waard. Slaapwel mensen, het is bedtijd voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 nee..Lama.. ( hahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Slaap wel Rudy. Easy does it, inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Op de valreep nog een voor Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Originally posted by: jopiezo lieve vriendenhet was een mooie forumdagook nu nalezend nog evenhet was ook een mooie dagveel bereikt en veel overwonnen, zelfs al was het geen strijden ook om mij heen bij de mensen die me lief zijn veel mooisvandaag is voor de zoveelste keer voor mij het bewijs geleverddat het zoeken, vinden en gebruiken van je eigen kwaliteitenoneindig veel oplevertom nog maar te zwijgen over hoe inspirerend dat kan zijn. beter dan het eindeloos prutsen en knutselen aan je tekortkomingenliefde doet veelwat een prachtkracht!quote> hier hou ik me ( morgen) aan vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Moet jij de honden uitlaten, of doet dat lieve kind van je het inmiddels elke avond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fourchan Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Ik ben hier elke dag wel. En ik heb er heel veel aan! Het leven is anders geworden. Niet meer de focus op het beschikbaar hebben van drank. Niet meer de dwang om uit te tellen of ik het nog wel red met de drankvoorraad. Niet meer als een idioot naar de supermarkt rennen, vijf minuten voor sluitingstijd. Drank verbergen, alcoholvrij bier laten zien maar alcoholhoudend bier er snel tussendoor drinken. Een zedenprediker ben ik zeker nog niet. Ik ga er niet om liegen: af en toe heb ik best trek en ik vind het niet ineens "vies". Tot nu toe gaat het me makkelijk af (en ik vind het soms *te* makkelijk en kan me daar wel zorgen om maken). Mijn grootste zorg is: hoeveel schade zou ik hebben aangericht aan mijn lichaam? Hebben jullie dat ook? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 ik begrijp niks van die lama's :$ En van die open profielen ook al niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Originally posted by: FourchanMijn grootste zorg is: hoeveel schade zou ik hebben aangericht aan mijn lichaam? Hebben jullie dat ook?quote> Voor mijn hersens ben ik soms bang. Mijn lever kan me eigenlijk minder schelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden