Jootje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hoi Lytse, alles oke?? Op de gezondheid van je schoonma na dan. Is dat trouwens niet gevaarlijk , een longontsteking op zo'n leeftijd? Nou sterkte igg ermee. liefs van Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hier weer volop aant regenen. Echt een trieste dag vandaag. Hopelijk word het weer gauw beter. En breekt de zon weer door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hé verdorie Jootje dat had ik eerder moeten weten. Hier scheen de zon wel. Dacht nog, zal ik die nou eens naar Jootje sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Originally posted by: bolletjeHé verdorie Jootje dat had ik eerder moeten weten.Hier scheen de zon wel. Dacht nog, zal ik die nou eens naar Jootje sturen.quote> Had maar gedaan.Ben niet eens boodschapjes gaan doen vanwege de vele regenvalAch, misschien morgen beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Oei Hannah, dat wordt morgen super veel spierpijn. Maar goed, het is in ieder geval gebeurd. Kan je ook weer blij om zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Ik geloof het. Zou ik ook hebben, niks voor mij hoor zo'n zware klus. Maar je hebt het toch maar mooi gedaan. Morgen uitrusten??????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hoi hoi Hannah wat heb je weer hard gewerkt! Ik heb mn stem het werk laten doen en dochter natuurlijk ze hebben het gered en ruimschoots gewonnen dus Utrecht degradeert. Was mooi om te zien en leuk weer even trotse moeder te spelen:) geen ADBers herkend op de tribune:D maar ja die zaten natuurlijk met Snoep op de Zwarte Martkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goedenavond, Zo, de hele dag niet geweest en ik dacht, er zal wel een hoop terug te lezen zijn. Nou dat viel dus erg mee. Rustig dagje hier. Ik heb vanmorgen eerst eens heerlijk uitgeslapen en daarna wat aangekeuteld. Boodschappen enzo gedaan en in het dorp was het erg gezellig met muziek en dergelijke. Daarna wat huishouden gedaan met de franse slag en nu gezellig op de bank. Afgelopen nacht heb ik echt heel raar gedroomd. Nooit eerder heb ik over drank gedroomd. Ik was Bacardi aan het drinken en de cola was op dus ik mixte het met 7 up. Die stond niet koud en ik was te beroerd om ijsblokjes te pakken. Dan maar zo. Maar het was echt een lauw, vies drankje en ik deed er nog maar wat Bacardi bij, werd het op een gegeven moment nog sterker van. Ik herinner me dat ik in die droom dacht, kan het schelen dat het een vies, lauw drankje is, als het maar werkt. Toen schrok ik wakker en ik had een wanhoopsgevoel. Wat was ik opgelucht dat het een droom was!!!!!!!! Ik ben toch zo blij dat ik die opluchting voelde, het was bevrijdend, echt waar. Dit wilde ik even met jullie delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 @Emma,goeieavond! Lekker zo'n zaterdagje.... Die opluchting, als je wakker wordt, en je realiseert dat het een droom was, is onbeschrijfelijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hallo Emma en Eline, O wat ken ik dat: denken dat je teveel drinkt en de grote opluchting dat het maar een droom was! Vorig jaar tijdens mijn vakantie had ik dat heel erg. Twee eerdere vakanties waren mis gegaan omdat ik teveel had gedronken, zelfs zover dat mijn man van plan was me daar achter te laten. Ik zette de laatste keer dus alles op alles om dat nÃet te laten gebeuren. Ik ben een paar keer Spaans benauwd wakker geworden, omdat ik dacht dat ik teveel gedronken had! Wat is het dan fijn om nuchter wakker te zijn! Emma: red je het op je werk. Laatst las ik over een afdeling waar het nogal chaotisch was. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Ja, vind je ook niet? Bijna niet uit te leggen he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 O wat zal Hannah morgen een spierpijn hebben ..... Maar ze heeft de klus wel geklaard! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hoi Lytse! Slaat spierpijn niet een dagje over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Dinah! Onze loopster... Was vandaag de bloesemtocht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Woooooow Dinah, Wat een afstand! M.i. train je voor de Vierdaagse en dan gaat het over zulke afstanden. Maar petje af hoor. Ik heb last van mijn knieën en loop de laatste jaren met nordic-walking stokken. Ik loop 3x in de week, soms ongeveer 7 km en een andere keer 9, maar dat is voor mij het maximum. Hope jong ben jij eigenlijk? (ik 65). Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hi Eline, Als ik teveel gedaan heb merk ik dat meteen de volgende dag. Misschien is het de 2e dag wel erger. Dat zou kunnen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Dinah, Gefeliciteerd. Hioer een bosje bloemen (Geen gladiolen.) :present::present: Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Drie op een rij. Ik ga maar weer eens wat doen! Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Dinah zat ertussen. Joh Dinah, na bestralingen dan zo'n prestatie neerzetten! Goed joh. Voel je je er ook goed bij? Voor je antwoord blijf ik nog even. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Wat geweldig, Dinah! Dat moet heel goed voelen. Een overwinning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Ja Dinah, Het is ook hard nodig om toch aan je conditie te werken, anders had ik al lang in een rolstoel gezeten! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Lytse, nu loop je meer dan 20 km per week! wow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 @Dinah! Kijk hoe ver je al bent gekomen..... haha, je eigen onderschrift Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Daar had ik nog niet eens bij stilgestaan Eline. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 zo eindelijk bijgelezen, paar wasjes nog gedraaid, boodschappen gedaan, net in de sauna geweest, en nu nog een keertje en dan ben ik weer aardig 'bijgetankt' , ik voel nog wel mijn lijf, maar zo'n dagje als dit had ik wel ff nodig, ook heerlijk dat ik er nu van kan genieten, zo'n dagje, eerder keek ik erg tegen de zaterdagen op, omdat ik dan de hele dag vrij had, maar nu ik zoveel werk heb ik hem echt nodig om bij te tanken, moet ook echt een plan maken voor de zomermaanden, dan werk ik een stuk minder, maar misschien is de drankzucht dan ook minder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden