Spring naar bijdragen

zaterdag 21 april

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 108
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Originally posted by: bolletje
Hé verdorie Jootje dat had ik eerder moeten weten.
Hier scheen de zon wel. Dacht nog, zal ik die nou eens naar Jootje sturen.;)quote>

Had maar gedaan.
Ben niet eens boodschapjes gaan doen vanwege de vele regenval
Ach, misschien morgen beter.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi

Hannah wat heb je weer hard gewerkt!

Ik heb mn stem het werk laten doen

en dochter natuurlijk

ze hebben het gered en ruimschoots gewonnen

dus Utrecht degradeert.

Was mooi om te zien en leuk weer even trotse moeder te spelen:)

geen ADBers herkend op de tribune:D

maar ja die zaten natuurlijk met Snoep op de Zwarte Martkt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

Zo, de hele dag niet geweest en ik dacht, er zal wel een hoop terug te lezen zijn.

Nou dat viel dus erg mee. Rustig dagje hier.

Ik heb vanmorgen eerst eens heerlijk uitgeslapen en daarna wat aangekeuteld. Boodschappen enzo gedaan en in het dorp was het erg gezellig met muziek en dergelijke.

Daarna wat huishouden gedaan met de franse slag en nu gezellig op de bank.

Afgelopen nacht heb ik echt heel raar gedroomd. Nooit eerder heb ik over drank gedroomd.

Ik was Bacardi aan het drinken en de cola was op dus ik mixte het met 7 up.

Die stond niet koud en ik was te beroerd om ijsblokjes te pakken. Dan maar zo. Maar het was echt een lauw, vies drankje en ik deed er nog maar wat Bacardi bij, werd het op een gegeven moment nog sterker van.

Ik herinner me dat ik in die droom dacht, kan het schelen dat het een vies, lauw drankje is, als het maar werkt.

Toen schrok ik wakker en ik had een wanhoopsgevoel.

Wat was ik opgelucht dat het een droom was!!!!!!!!

Ik ben toch zo blij dat ik die opluchting voelde, het was bevrijdend, echt waar.

Dit wilde ik even met jullie delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Emma en Eline,

O wat ken ik dat: denken dat je teveel drinkt en de grote opluchting dat het maar een droom was!

Vorig jaar tijdens mijn vakantie had ik dat heel erg. Twee eerdere vakanties waren mis gegaan omdat ik teveel had gedronken, zelfs zover dat mijn man van plan was me daar achter te laten. Ik zette de laatste keer dus alles op alles om dat níet te laten gebeuren. Ik ben een paar keer Spaans benauwd wakker geworden, omdat ik dacht dat ik teveel gedronken had! Wat is het dan fijn om nuchter wakker te zijn!

Emma: red je het op je werk. Laatst las ik over een afdeling waar het nogal chaotisch was.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woooooow Dinah,

Wat een afstand! M.i. train je voor de Vierdaagse en dan gaat het over zulke afstanden. Maar petje af hoor. Ik heb last van mijn knieën en loop de laatste jaren met nordic-walking stokken. Ik loop 3x in de week, soms ongeveer 7 km en een andere keer 9, maar dat is voor mij het maximum.

Hope jong ben jij eigenlijk? (ik 65).

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo eindelijk bijgelezen, paar wasjes nog gedraaid, boodschappen gedaan, net in de sauna geweest, en nu nog een keertje en dan ben ik weer aardig 'bijgetankt' , ik voel nog wel mijn lijf, maar zo'n dagje als dit had ik wel ff nodig, ook heerlijk dat ik er nu van kan genieten, zo'n dagje, eerder keek ik erg tegen de zaterdagen op, omdat ik dan de hele dag vrij had, maar nu ik zoveel werk heb ik hem echt nodig om bij te tanken,

moet ook echt een plan maken voor de zomermaanden, dan werk ik een stuk minder, maar misschien is de drankzucht dan ook minder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...