lien2206 Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 dankje, ik heb er ook echt zin in , en nu maar hopen dat het een lieve hond is!! aan de opvoeding zal het niet liggen!! heb met de herder, alle mogelijke lessen, hondentraining gevolgt die er zijn! kan bijna zelf les gaan geven!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Lien, Boxers zijn zulke lieverds. Als je er een gaat halen zou je een beetje op de lichaamstaal kunnen letten. Een hond die z'n staart omhoog doet is vaak erg dominant. Een hond die z'n staart laag draagt zijn wat onderdanig. Dat wil niet zeggen dat ie ook altijd aanvalt. Er zijn trukjes om de hond heel veel van je te laten houden. Dat doe je met een stuk vlees in urine van de persoon die hij moet beschermen, b.v. je zoon. Het is een oud mayarecept, geleerd van mijn Pa. maar als je wilt dan schrijf ik het tegen die tijd wel voor je op. Maar het zijn grote mensenvrienden hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 dat klinkt als een super tip!! ja boxers zijn top, als kind altijd thuis gehad, echt mijn maatje!!! dus hoop dat onze boxer ook een maatje voor onze kids worden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hey gut morninkjes Coooooootjhuuuuuuuuuuu:sun: Zo Bol gaat weer eens boodschappen doen. Dat komt iedere keer weer terug hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 ja ga ook iets doen!! fijne dag allemaal, ondanks de regen, wanneer komt die lente nou toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Ik zie jullie misschien later, ga wandelen en ravotten met mijn woef. Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Zo, ik ben toch nog even terug naar bed gegaan en net pas wakker. Dat is mij lang niet gebeurd. Halve dag verslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goeie morgen Tina... bijna goeiemiddag dus, hihi.. Lekker hoor zo slapen... Hier is het de hele ochtend aan het regenen. Het lijkt ietsjes lichter te worden. Maar ik betrapte mezelf er op dat ik hoopte dat het zou blijven regenen: ben klaar met alle dingen-die-echt-moeten.... en zit heerlijk te rommelen in de kamer... Als het nou droog wordt en de zon gaat schijnen voel ik me eigenlijk verplicht in de tuin te gaan werken... en heb ik helemaal geen zin in, ben lekker lui aan het doen. Dusssssss lamaar lekker regenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Dag Von en alle anderen, Ik heb eerst berichten beantwoord en ga nu bijlezen. Tot zo. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Nou ben ik nog niet eens bijgelezen en de plicht roept..... (bij monde van wederhelft). Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Ik ben stiekum blij dat het regent, hier ook wat in huis rommelen. En ik heb ook geen zin om naar buiten te gaan vandaag. Komt dus mooi van pas. Ik blijf lekker de hele dag in mijn badjas lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goeiemiddag allemaal! Bolletje, ook van mij even een dierenvraagje. Op internet lees ik dat een ruwharige jack russell geplukt moet worden. Waarom eigenlijk? De mijne ziet er nu lekker ruig uit, vind het eigenlijk wel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Wat ik mij ook afvroeg bij die Afrika-therapie: als je nou een hele goede reden hebt om die te onderbreken, moet je dan ook die 9000 euro betalen Gestopt? Bijvoorbeeld bij ernstige ziekte of overlijden in de familie. Ik wou het eerst niet zeggen, kom ik weer met beren op de weg. maar het is misschien toch iets om uit te zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Als ik vrij ben kan ik ook zo heerlijk slapen Smikkie. Lekker toch. Ik zie het maar als compensatie voor de kortere nachten. Von, als het eenmaal geregend heeft kun je toch niet echt goed meer werken in zo'nnatte tuin Ik ben vanmorgen al met de hh klussen bezig geweest. vanavond op pad. Dus vanmiddag lekker relaxen. fijne zaterdag ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Originally posted by: JenBolletje,ook van mij even een dierenvraagje. Op internet lees ik dat een ruwharige jack russell geplukt moet worden. Waarom eigenlijk? De mijne ziet er nu lekker ruig uit, vind het eigenlijk wel mooi quote> Voor zover ik weet is dat met plukken alle dode haren eruit worden getrokken. Je hebt dieren die een nog al dikke vacht hebben en dus de dode haren niet echt kunnen kwijt raken. die moet je plukken. Doe je dat niet dan gaan het klitten en blijven ze op de huid zitten. De huid kan dan niet meer (ademen) en gaat irriteren. Das dus niet het geval bij b.v. een poedel, of een Boevier waarbij de haren blijven groeien en dus niet los laten. die moeten getrimd wordenIk heb ooit een Ierse Wolfshond gehad. Daar moest ik het toen ook bij doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goedemiddag allemaal, hier net een hele grote hagelbui geweest en nu schijnt de zon weer. Inderdaad raar weer. Zie trouwens geen regenboog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goedemiddag allemaal! ik ga eerst eens even bijlezen, kopje koffie erbij, de laatste dus moet er toch nog uit, had dagje bed gepland, weinig gedaan tot nu toe, wasje, afwas, en in bed gelegen, niet vervelend, ben er gewoon heel erg aan toe, kreeg gister voor de zoveelste keer een vervelende opmerking over nieuw systeem op mijn werk, normaliter leg ik dat liefdevol 100x uit, maar nu had ik zoiets van, weet je, het is nu al 4 maanden zo, ik heb het niet bedacht, doe enkel wat baas van mij vraagt, als jullie klachten hebben, ga naar baas, het is voor mij ook niet meer leuk om hier te komen, als er steeds zoveel negativiteit is, ik heb geen zin om daarin meegezogen te worden ik schrok van mijn eigen woorden, en wilde eigenlijk gewoon weglopen en naar huis gaan, mijn bed in, ik ben gebleven, maar ik merk dat ik tegen het randje aan zit, en gistermiddag tussen mijn werk door, alcoholvrij bier gedronken, dus ik ben duidelijk op zoek naar iets, vertoon (weer) ''oud gedrag'' ,maar heb wel de refu er alweer inzitten vandaag.... Pffffffff...... nuchter Leven wordt voor mij nu even moeilijker.... Sorry als ik ergens tussendoor dender, ga nu eerst bijlezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Goedemiddag allemaal, Nou ja,allemaal... Alleen Jootje is on-line geloof ik. Huisje is lekker gepoetst Wasje hangt buiten. Heb het nu verdiend, om effe lekker te niksen! Gaby, Sterkte meis, Valt niet altijd even mee he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Jootje, Een regenboog zie je vaak als en regent EN de zon schijnt. Dan is er kermis in de hel, zeiden mijn ouders vroeger altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Bedankt voor je antwoord, Bolletje. Voorlopig klitten de haren nog niet, maar ik ga het in 't oog houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 3 nachten achter elkaar Joop! Dat lijkt me ontzettend zwaar. Moet uberhaut niet denken, aan een hele nacht werken. Zou echt helemaal van het pad af raken, en uit mijn ritme zijn. Vind het knap van je hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Dat zou misschien het probleem zijn met mij Jopie Zou waarschijnlijk heel veel problemen hebben, met slapen overdag. Verdient natuurlijk wel lekker, die nachtdiensten. Heb gesolliciteerd op een baan in de zorg, waarbij je tot 24.00 of tot 1 uur moet werken. Phoe, weet niet of dat hem gaat worden:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Originally posted by: rapilosJootje,Een regenboog zie je vaak als en regent EN de zon schijnt.Dan is er kermis in de hel, zeiden mijn ouders vroeger altijd.quote> Klopt, zei mijn moeder ook altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Hannah:D. Beste mensen, ik ga er weer uit. Kabinet is toch geklapt, dus ga maar naar LATex, Groetjes allen. Tot horens weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Dag allemaal, Jammer, net Rapi gemist. Tot de volgende keer hoor. Ik heb er al het nodige opzitten. Schoonma (89) heeft longontsteking en toevallig wilde ik vandaag gaan i.p.v. morgen. Kwam dus goed uit. Ze hebben het meteen goed aangepakt, dus hopelijk komt het wel weer goed. Het blijft hier ook afwisselend regenen/hagelen en zonneschijn. Capuchon op en doen wat je moet doen. Nu lekker een bakje thee en de krant. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden