Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 "doen' ga ik vandaag een heleboel: wandelen met hondje in het bos in de zon, ramen lappen, wassen vouwen strijken, stoffen , zuigen , badkamer, boodschappen, en hopelijk voor het eerst dit jaar in mijn tuintje in de zon zitten..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Zitten, daar lijkt dan geen tijd meer voor over te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Zijn jullie allemaal buiten aan het spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 spelen niet direkt VM, heb net de ramen aan de buitenkant gelapt, mensen kinderen wat is het heerlijk weer/1111 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Weer om van te smullen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Smullen heb ik net buiten bij 20 graden in de zon gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Gedaan is weer geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 weest niet bevreesd voor wat komen gaat, ge weet: een mensch vreest het meest voor 't lijden dat hij vreest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Vreest is toch geen woord om een dominodraadje mee te beginnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 'beginnen' wel dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Dan wat wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Wel deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Wel...... laat me eens goed nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Deze doet me nadenken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 nadenken is heel zinnig, alleen krijg je de badkamer er niet schoon mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Mee poetsen gaat inderdaad niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Nadenken kan ook te lang duren en is een ander je voor geweest:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Geweest is geweest Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 weest niet bevreest..... hm hadden we al gehad. NIETS is vervelender dan in herhalingen vervallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Vervallen in een oude gewoonte ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 ook dat is een waarheid als een koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Koeien doen nu niet mijn huishouden dus moet ik nu gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Koe die loeit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 gaan met die banaan, ook ik moet er nog heeeeel even tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Babble Geplaatst 18 maart 2010 Rapport Share Geplaatst 18 maart 2010 Tegenaan kan niet goed zijn, immers overal waar te voor staat is niet goedZonder "te" blijft er "genaan" over en wat is dat dan wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden