lady jane Geplaatst 22 december 2009 Rapport Share Geplaatst 22 december 2009 is dat niet Gronings? Maar wat het betekent iets van niet ****** maar poetsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Poetsen, ja, dat staat vandaag op mijn programma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 Programma hier: poetsen, de plaat dan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 dan de plaat??? welke plaat?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 december 2009 Rapport Share Geplaatst 23 december 2009 plaat van : de plaat poetsen, beetje blond soms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 Soms is neat, geliek is alles, (voor de nerderlanders ff vertaald, BB) gewoon doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst 24 december 2009 doen wat hoort is met deze site wat moeilijk nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Nu is het gewoon een kwestie van dom doorzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 doorzetten Cathy is nnoooooiitt dom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Dom kan doorgaan voor 'blik op oneindig en verstand op nul'... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 nul alcoholische consumpties das mijn doel voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 Vandaag maar eens complimenten voor Jane, misschien neem ik er ook geen een..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 december 2009 Rapport Share Geplaatst 26 december 2009 een andere die beter smaakt en is, misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Misschien is een te vrijblijvend woord misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 misschien wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 misschien wel:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 27 december 2009 Rapport Share Geplaatst 27 december 2009 Wel denk ik dat we het behoorlijk met elkaar eens zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2009 Rapport Share Geplaatst 28 december 2009 zijn we ook, misschien wordt het tijd dat er weer wat frummers meer meedoen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 online zijn is helaas niet te vermijden Val, maar ik lees U geerne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Geerne wil ik u allen kond doen van m'n wens dat u het in t nieuwe jaar zo droog mag houden als u WILT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Wilt u blijvend een stopper zijn, dan dient u niet te twijfelen over het nieuwe leven wat zich zal openbaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Openbaren kan zich van alles, jedoch vergeet niet dat de twijfel de moeder is van alle wijsheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Wijsheid. Het begin van zelfinzicht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Zelfinzicht is het begin en daarna moet je zelfs weer twijfelen, dat ben ik met Haddock eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 31 december 2009 Rapport Share Geplaatst 31 december 2009 Zelfinzicht? Zelfkennis is het begin van alle wijsheid, zei een wijze oude Griek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden