pippie Geplaatst 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst 13 november 2009 hoor wie klopt daar kinderen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst 13 november 2009 kinderen toch, het niveau daalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2009 Rapport Share Geplaatst 13 november 2009 niveau moet je er zelf inbrengen Kirky! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Moet in elk geval geen inboorlingentaal gaan gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 moet er niet aan denken, dat ik morgen vroeg op moet staan, het is nu al half drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Drie flessen vond ik nog onder de bank net van een tijd geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Geleden heeft mn vader gelukkig weinig in die laatste dagen, vandaag het laatste afscheid... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 Niet verlaten worden is goed, zo is iemand altijd bij me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PEM Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 me gek maken.... dat deed de drank met mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 14 november 2009 Rapport Share Geplaatst 14 november 2009 mij krijgen ze dus niet meer gek, ik ga niet weer drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 fris 's morgen opstaan is voor mij een uitdaging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 november 2009 Rapport Share Geplaatst 15 november 2009 uitdaging voor mij wordt de meeting zondag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 zondag is alweer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 voorbij de tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 tijd nu verdoen achter de pc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 PC Hooftstraat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 november 2009 Rapport Share Geplaatst 16 november 2009 ? schat je mij daarvoor in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 in het begin deed ik nooit mee met woorddominoo, nu wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 november 2009 Rapport Share Geplaatst 17 november 2009 tegenovergestelde is eigenlijk de achterkant van dezelfde medaille Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 20 november 2009 Rapport Share Geplaatst 20 november 2009 Medailles hebben ook een zijkant.. zoals de maan,.. wat is voor en wat is achter... laat staan zijkant...Dag en nacht...de tijd er tussen duurt het langst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 langst... daarbij denk ik: hoe lang bestaat het forum en zijn er nu nog mensen die bij de oprichting waren en nu nog schrijven hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 21 november 2009 Rapport Share Geplaatst 21 november 2009 Hier ben ik, niet vanaf de oprichting maar toch al een poos, droog en nuchter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst 22 november 2009 nuchter heeft er voor gezorgd dat je vandaag je verhaal aan sommige forumleden hebt kunnen vertellen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst 22 november 2009 Vertellen is een hobby van praatjesmakers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2009 Rapport Share Geplaatst 22 november 2009 praatjesmakers met Jochem van Gelder is reuze leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden