Yvonne Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Ter informatie: het weekend is begonnen, en voor ik het weet is het weekend al weer voorbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 voorbij zijn uw kansen bij dit spel; we spelen hier geen lettergreepdomino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 No is een hele intrigerende japanse vorm van theater. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 er zijn van die dagen dat ik met veel plezier terug denk aan mijn vakantie in het Engelse graafschap Sussex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 Sex-Pistols waren ruige knakkers indertijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 kindertijd was dat voor mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 mijn persoonlijke mening is dat Jaap nu af is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 is goed hoor (voor nu) maar morgen doe ik misschien toch wel weer mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2012 Rapport Share Geplaatst 20 april 2012 mee doen mag, graag zelfs, maar niet Von op de regels wijzen en je er zelf niet aan houden; zumme dat afspreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 En dan hebben we niet eens alleen over het beginnen met een deel van het laatste woord, maar ook nog eens beginnen met een letter die helemaal niet kon worden gebruikt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 gebruikt men toch gewoon een letter of woord waar jezelf mee wilt beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Beginnen moet je natuurlijk wel met een woord of woorddeel waar het laatste bericht mee is beeindigd, anders blijft er helemaal niets meer over van het dominospel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 dominospel heeft Teveel al een tijdje niet aan meegedaan, waar blijft hij toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 Toch wel vreemd ja, heb hem volgens mij sowieso al een poosje niet gezien, misschien ook een ban? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 ban had Teveel ook maar wordt wel weer eens tijd dat hij terugkomt van 'vakantie' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2012 Rapport Share Geplaatst 21 april 2012 vakantie vieren zonder ons bevalt misschien erg goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Goede morgen maar weer, het is vandaag zondag en zowaar schijnt de zon nu even. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 even overleg: domino opstarten duurt erg lang hier: we kunnen deel II aanmaken als anderen ook dit probleem hebben; dat scheelt een hoop tijd en ergernis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 Is een heel goed plan van je Jane, wat mij betreft mag JIJ deel II aanmaken, ik erger me ook het heen en weer aan dat trage gedoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 april 2012 Rapport Share Geplaatst 22 april 2012 gedoe met traagheid is straks dus over als Jane deel II heeft opgezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden