Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Voeren doe ik (soms) dieren en (soms) baby's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 babies blèèten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Blèèten wordt ook gedaan door geiten en sommige vrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 vrouwen zijn nou eenmaal liever en slimmer dan mannen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 mannen kunnen niet auto rijden las ik ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 ik gelukkig wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 2 maart 2012 Wel al een beetje tricky als je dat van jezelf zegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Zelf zegt Har dat vrouwen bleten... maar lieverd, de grootste mekkeraars zijn toch nog altijd mannen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 hoor wie het zegt..het grootste schaap van ons alle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Alle ballen verzamelen..... Snoep doet een duit in het zakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 zakje van mij zat vroeger als kind vol knikkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Knikkers soms belangrijker dan het spel, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 toch wil ik altijd het laaste woord hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 hebben van het laatste woord op de domino is onmogelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 onmogelijk tegen Snoepje zeggen is voor haar juist een uitdaging:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 brengen van goed nieuws is een plezant iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 iets is ruim en vaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Vaag maar toch iets, niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Niet zo concreet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Concreet zijn, dus de dingen benoemen werkt beter dan het gebruik van vage termen, want dan kunnen er misverstanden en irritaties ontstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Invalshoeken tja je moet het wel kunnen handelen soms moet je leren ermee te leven toch??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 Toch is het allemaal heel erg de moeite waard, kijk om je heen en geniet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 geniet best van leuke dingen ,maar het kost me nog steeds moeite Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 moeite die je ergens voor moet doen geeft het juist extra waarde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 5 maart 2012 waarde en normen probeer ik mijn kinderen bij te brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden