nancy Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 prachtig idee, maar hoe komen we aan een Ferrari?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Ferrari is voor patsers, ik hou het bij een fiets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Fiets heb ik maar zou best een poosje patser willen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Zijn maar vervelende mensen; lawaaierige dikdoeners in hun midlifecrisis, met hun veel te jonge blonde mokkels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 mokkels lijkt een beetje op wokkels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 wokkels zijn de doorgedraaide versie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Versie van jou Jaap,noem nu eens een echt nadeel van een Ferrari en een (veel te) jong mokkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 el. Een oude inhoudsmaat. Nostalgie ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 Nostalgie misschien, El zou de naam van een mokkel kunnen zijn maar is zeker geen inhoudsmaat, een lengtemaat dat wel, inderdaad oud en niet meer in gebruik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 februari 2012 gebruik van veel benzine is een nadeel van een Ferrari, een nadeel van een jong blond mokkel is het onvermogen tot een goed inhoudelijk gesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Gesprek niet belangrijk volgens mijn jeugdige zoon, wel blond, grote voeders en mager Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Mager heeft niet mijn voorkeur, geef mij maar een vrouw met goed wat vlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Mager hoeft niet, wel slank liefst, dat gesprek kun je over een paar jaar nog wel hebben en als je geld voor een Ferrari hebt heb je ook geld voor benzine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Benzine doen ze het niet voor. Vlees is wat telt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Telt dan uw zegeningen mensen, dan zult ge als een meer tevreden mens door het leven gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Gaan al als tevreden mens door het leven maar het blijft leuk soms een beetje te dromen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 dromen moet kunnen, hier ook, niet van een mokkel (wat een rotwoord trouwens) maar van een knappe vent! (maar tel inderdaad ook mijn zegeningen, hahaha!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Vent ben je als je de druk van de groep kan weerstaan en dus niet gaat drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Drinken is geen probleem zolang je er maar niet beneveld van raakt en mokkel is inderdaad een rotwoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 rotwoord wordt veel gebezigd in gesprekken tussen mannen onder elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Onder elkaar doen mannen dat maar dan wel aardiger door er "tje" achter te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 zetten van een uitgang voor verkleinwoord verandert niet veel aan de betekenis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Betekenis verandert voor mijn gevoel heel sterk als je er een verkleinwoord van maakt, dan wordt het iets liefs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Liefs van Jaap:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Jaap zijn liefs gun ik graag aan een goed gevulde vrouw waar je een goed gesprek mee kunt voeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden