Teveel Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Accordeonmuziek associeer ik met Frankrijk, terrasjes en een bedwelmende rode vloeistof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Vloeistof kan meerdere kleuren hebben, maar een terrasje associeer ik altijd met lekker zonnig weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 weer mag wat mij betreft wel iets warmer worden want ik houd niet zo van kou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Koud is het inderdaad, maar gelukkig is er van die horrorwinter tot nu toen nog niets te merken en dat houden we hopelijk ook zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 zo komen we dan wel de winter door en kijken maar uit naar het voorjaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Het voorjaar staat al om de hoek te wachten denk ik dan maar, hoop doet leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 leven is zoveel mooier voor mij besef ik, zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 drank vloeide rijkelijk, en de mensen waren beneveld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 beneveld wordt mijn tuin nu ook en ik telde slechts een benevelde vogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 vogel hier moet zich eens gaan aankleden om straks degelijk op het werk te kunnen komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 komen weer duizenden zinnen in me op, deze pen ik hier neer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 neer gaan we niet meer Jaap, alleen nog maar omhoog en vooruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 voorhuid heb ik nog, ik ben niet besneden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 besneden ben je misschien niet maar je hebt wel duidelijk een bril nodig!! (:D:D haha waar zit jij met je gedachte?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 nodig naar buiten nu, mijn ogen de kost geven, en voor een frisse neus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 neus is ook een werkwoord, wisten jullie dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Dat zou dan moeten worden: ik neus, jij neust, hij/zij neust, wij neuzen, jullie neuzen, zij neuzen en dat dan allemaal rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Rond-neuzen!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Neuzen staan niet altijd dezelfde kant op, zoveel mensen zoveel neuzen.... of??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 oftewel ik mag mezelf blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 blijven mag jij natuurlijk altijd hoor : Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 hoor hem:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hem horen lukt niet in deze virtuele wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 wereldgoser ben je Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Harry wordt hiervan toch wel verlegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden