Jaap Geplaatst 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst 25 november 2011 Eten in bed geeft kriebelende kruimels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 kruimels veeg je aan de kant en je eet gewoon verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 verder vind ik een beetje kriebelen in bed niet zo erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 erg langzaam ben ik vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 vandaag was mijn werkdag razendsnel om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 Om of Aum (Devanagari , Chinees: 唵) is een mystieke of heilige lettergreep in de Dharmische religies die wordt geplaatst aan het begin van de meeste hindoeteksten als heilige uitroep. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 uitroep of mantra om gezamenlijk te zingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 zingen is alles behalve mijn sterkste kant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 kant an me broek, zong ik vroeger wel eens mee, na een borreltje of twee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 november 2011 Rapport Share Geplaatst 26 november 2011 twee is het enige even priemgetal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 priemgetal is een natuurlijk getal groter dan èèn dat slechts deelbaar is door èèn en door zichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 zichzelf respecterende frummers zetten de één zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 Zo: "uәә" staat ❶ ondersteboven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 ondersteboven ben ik daar van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 van fleurie krijg ik altijd een blij gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 gevoel is overweldigend als we Fleur op het forum zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 zien doe ik jou ook heeeeeeeeeeeeel graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 graag dan de volgende keer bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 mij,,daar bedoel je zeker jou mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 mee eten doe je hier dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 meetelt dan het andere gezinslid wat er dan misschien is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 is misschien het andere gezinslid dat dan meetelt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 meetelt dan een gezinslid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 gezinslid telt mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 november 2011 Rapport Share Geplaatst 27 november 2011 mee telt iedereen voor 1 / 7 miljardste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden