Yvonne Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Besproken gedrag is het tegenovergestelde van onbesproken gedrag, maar gek eigenlijk dat dat dan gelijk negatief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 is dat wel negatief dan als er over gedarg is gesproken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 Gesproken word er bijna nooit over een alcoholprobleem in reality. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 reality T.V is niet mijn ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst 13 november 2011 ding-dong, saunatijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 saunatijd daar heb ik geen geduld voor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Voor dat soort dingen heb ik geen geduld :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 geduld heb ik wel, zeker in de hitte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 hitte verwarmt, loutert, ontgift, ontspant, ontstresst en maakt fit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Fit is Jane zoals haar is er geen een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Fit is Jane zoals haar is er geen een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 een is èèn Jan maar ik tel er nu drie?????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Teveel heb ik volgens mij al een paar dagen niet gezien op het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Forum van Caesar is inmiddels een ruïne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 ruïne mag je zelf op verder gaan borduren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 borduren doe ik liever dan punniken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 punniken heb ik geleerd vroeger op de lagere school Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 school vissen kan je beschouwen als een individu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 individu ben ik wel, maar om nou in een school vissen te gaan zwemmen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 zwemmen of verzuipen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Verzuipen van jonge katjes vind ik zielig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 Zielig voel ik me nu wel omdat het eten klaar is en manlief nog niet thuis is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 is hij wel op de hoogte hoe frustrerend dat voor de kok is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 november 2011 Rapport Share Geplaatst 14 november 2011 is bij mij af te raden, wegblijven zonder het even te melden, en wel met een goede reden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden