Jan1000 Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Feest was het en nu zijn de kids weer naar huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 Huis zonder IKEA spullen is vrij zeldzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 zeldzaam ben ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 ook als mij is er geen tweede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 november 2011 Rapport Share Geplaatst 6 november 2011 tweede is er van niemand want ieder is op zichzelf uniek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Uniek is iedereen dus eigenlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 eigenlijk zou ik best nog even terug naar bed willen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 willen we soms allemaal nog wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Eens maar nooit meer die drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 drank en drugs leggen je zwakke plekken bloot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Bloot lopen is geen blootgeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 blootgeven en bloot nemen zijn verschillende dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 dingen die niet iedereen hoeft te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 weten doe ik morgen veel en veel meer bij mijn tweede avonddienst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 avonddienst en nachtmis vinden plaats in het schemergebied Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 schemergebied heb ik zonet door terug moeten fietsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 fietsen zijn best ingenieuze machines. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 machines moeten het gewoon doen want ik ben niet echt technisch aangelegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Aangelegd is de tuin hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 hier moet de tuin nog winter klaar gemaakt worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Worden sommige planten dan binnengezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 binnengezet hoeven de buitenplanten niet bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 Mij is gezegd de olijfbomen naar binnen te halen ander vriezen ze kapot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 november 2011 Rapport Share Geplaatst 7 november 2011 kapot vriezen kunnen ze bij mij niet omdat ik ze gewoon domweg niet heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden