BamBam Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Ontvangen heb ik al veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Veel liefde en steun krijg ik hier, dat ik me soms wel eens afvraag of ik dat wel verdien.Ik besef eens te meer dat ik een bevoorrecht mens ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 28 april 2008 Rapport Share Geplaatst 28 april 2008 Ben je betoeterd Stien, om te denken dat je het niet verdient? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Verdient veel, hoor, niet drinken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 niet drinken?? voor mij even niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 april 2008 Rapport Share Geplaatst 30 april 2008 Niet drinken, niet roken, en dan komt er eentje klagen dat ze geen troep verkopen bij de AH op het station. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 2 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 2 mei 2008 Station ''De Kroeg'' zijn we zojuist gepasseerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 14 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 14 mei 2008 Doel is ons beoogde streven tot "matigheid" ofwel algehele "droogheid" hetgeen ons totgroep verbind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Verbind de gevolgen met de oorzaak en je komt al snel uit op stoppen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Stoppen de drank te koesteren, zoals een kannibaal een zuigeling koestert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Koestert uw nuchterheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Nuchterheid kent vele gezichten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Gezichten, daarop staat vaak veel te lezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Lezen heeft mij vaak gered, nu lijk ik dit vermogen te hebben verloren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Verloren zal het heus niet zijn, waarde kapitein, alleen tijdelijk verstoord. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Verstoord raakt mijn gemoed door het tijdelijk? verlies van dit vermogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stien Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Nuchterheid staat voor verstandig en kalm, niets gebruikend hebben.Met koesteren kunt u zich voeden hetgeen staat voor, uw lichaammet en vol liefde te verzorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Vermogen tot lezen verliezen kan inderdaad het gemoed verstoren, tijdelijk of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Niet drinken kan een tijdelijk gevoel van onrust veroorzaken, resulterend in een eveneens tijdelijk onvermogen tot lezen als gevolg van concentratieverlies, maar zal uiteindelijk leiden tot het vermogen tot betere concentratie ergo verbetering van het vermogen tot lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Lezen van zinnen zoals Anna kan produceren vraagt het nodige van je vermogen tot concentreren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Concentreren kun je leren, en oefening baart kunst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
twentenaar Geplaatst 15 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 15 mei 2008 Kunst vertrekt vanuit de kunstenaar en drukt de verbeelding of gevoelens van de kunstenaar uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Uit de fles, door de gootsteen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
safidepafi Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Goosteen weer eens dorstig Trees??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
charlie Geplaatst 17 mei 2008 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2008 Trees heeft een Canadees:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden