fleurtje Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 adviseerdt bestaat niet. adviseert of geadviseerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 geadvideerd werd Jan hoe goed ned. te schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 schrijven was nooit mijn sterkste kant . Moeilijk iets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 iets is niet niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 Niets is veranderlijker dan een mens, alhoewel het weer er ook wel raad mee weet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 30 oktober 2011 weet je wat ik ga doen: mijn bedje opzoeken met een goed boek, truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Truste, uren voor 12 tellen dubbel, zo wordt geadviseerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Geadviseerd is een vervelend woord om mee te beginnen, maar het is wel goed gespeld dit keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 keer op keer moet ik hier weer een nieuwe zin schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 schrijven hier is een voorrecht, geen verplichting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 verplichting is het zeker niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 Niet? Voor mij is de domino toch een soort van speelse obsessie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 obsessie is nog steeds geen verplichting Jaap, hooguit van jezelf dus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 dus ik ga er nog wel even mee door. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2011 door domino durven deze domino-ers denken & doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Doen is het werkwoord dat hoort bij het voltooid deelwoord gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 "gedaan" geeft aan dat het niet bleef bij alleen maar woorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Woorden zijn mooi, maar worden nog mooier als ze ons aanzetten tot daden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 daden van verzet doet me denken aan de oorlog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 oorlog moet ik niet aan denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 denken kan ik op vele niveaus, doch heb ik een voorkeur voor het simpele Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 simpele zielen; pure harten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Harten 7, dat is mijn kaart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 kaart ik eens een ander onderwerp aan; sjoelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 november 2011 Rapport Share Geplaatst 1 november 2011 Sjoelen, daar hoop ik nooit aan toe te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden