Aicha Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 verloren is er nooit wat, gewoon opnieuw scrabbelen tot je wint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 wint sha niet de scrable, dan toch misschien met domino? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 domino hoef ik niet te winnen, veel te leuk om er aan te blijven doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 doorgaan is de beste optie, nooit opgeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Opgeven zou uit het woordenboek geschrapt moeten worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 worden wat mij betreft wel meer woorden dan geschrapt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 Geschrapt heb ik bepaalde herrinneringen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 september 2011 Rapport Share Geplaatst 16 september 2011 herinneringen van voor mijn 3e levensjaar zijn weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 weg naar school ben ik vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 weg zijn die herinneringen ook bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 vandaag gaat Suus de studiebol uithangen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 uithangen met de hond zal ik wel vandaag en wat boodschappen moeten doen met mijn zieke kop (ah ik voel me zo zielig:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 zielig idd Aicha, ik hoop dat je wat opknapt; koop maar even een bos bloemen, ga ik ook zo doen voor mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 mezelf verwennen doe ik niet zo gauw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 gauw verandering in brengen dan, je verdient het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 het halen van een bosje bloemen ga ik dan toch nog even doen op de markt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 markt heeft hier ook nog kaas, vis, groente en rommel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2011 Rapport Share Geplaatst 17 september 2011 Rommel heb ik hier genoeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 genoeg dus op de markt te krijgen, daar is uw gulden een daalder waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 waard voelen we ons veel meer naarmate het ADB zijn vordert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 Vordert al aardig, de terugkomst van de gulden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 gulden betaalde je vroeger voor een biertje maar geen biertjes meer voor mij vandaag de dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 dag van vandaag ook weer droog doorgekomen, weer op naar morgen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 18 september 2011 Rapport Share Geplaatst 18 september 2011 morgen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 september 2011 Rapport Share Geplaatst 19 september 2011 weer ga ik voor een dag alcoholvrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden