Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 broodje warm vlees met satè saus is lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Lekker hoor, apevlees. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 apevlees of ben je de J vergeten van Japevlees Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 19 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2011 Japevlees is ook om van te genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 genieten van de nachtrust doen de mensen nu hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Hier in nederland woon ik tien jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 jaar 2011 gaat me veel te snel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Snel en alsmaar sneller, voor we het weten gaan we weer in het donker van huis en gaan we ook weer in het donker naar huis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 huis moet vandaag maar weer eens een grondige beurt krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Krijgen nieuwe kansen is een voorrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Voorrecht is geen nagerecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Na gerechtigheid komt straf. Maar geen van beide heeft mij al bereikt. Ik ben dan ook geen 'Schuld en Boete' lezer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 lezer ben ik van boeken met waargebeurde verhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Verhalen heb ik hier niet gelezen wel soms dat je hier toch wat deelde terwijl dit draadje daar niet echt voor is opgezet, maar of het nu de bedoeling is of niet, bij elkaar komen, elkaar begrijpen of in elk geval naar elkaar luisteren dat is toch waarom we hier zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 zijn broek hangt op de grond dacht ik toen ik hem zag. Jeugd van tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 Tegenwoordig is er zo'n mode dat een broek zowat 0.05% van iemands gat bedekt. Maar dat neemt niet weg dat ik mijn neefjes daar het belachelijke van doe inzien. En als ze iets ouder zijn, het verontrustend gebrek aan esthetica van billen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 billen zijn in het beste geval rond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 rond en fors is wat ik prefereer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2011 prefereer is wel een erg sjiek woord hoor jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 Jaap ken ik niet zo goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 goed dat we maatjes zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 21 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2011 zijn hier al twee weken geen ratten in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 Huis kan van alles zijn maar thuis is waar je veilig voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 voelt zeker wel goed he Suza, dat gediplomeerd zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 juli 2011 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2011 zijn we terug van de winkel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden