Jaap Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 moeite gedaan om op te staan, ben ik een luilak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 luilak kan ik me eigen niet noemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 noemen van een luilak kan ik me ook niet echt maar ben nog steeds moeilijk aan te zetten om dingen te gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 doen arbeiden mag Sha zometeen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 zometeen gaat Aicha eens lekker de hond uitlaten en borstelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 borstelen van een hond hoef ik niet want ik heb er geen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Geen hond hebben kan ik niet zeggen want ik heb er wel 1, Borrtetje is de mist in gegaan help ook even op ditjes en datjes om haar steun te geven a.u.b. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 a.u.b. is te laat Bor is uitgelogd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 uitgelogd niet alleen van de forum ook van zichzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 zichzelf uitloggen betkent niet niet meelezen bij sommigen/mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 sommigen/mij lezen ook wel eens mee als er niet ingelogd is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Is blijkbaar niet de bedoeling om de eerste prijs in fraai taalgebruik te winnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Scrabble en valsspelen is niet een voor de hand liggende combinatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Doen we allemaal wel eens een keer, de zaak een beetje manipuleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Kijkt is lastig, maar refereert aan kijken, als je lang naar iets kijkt, geconcentreerd en naar de details wordt bijna alles mooi, ik sla in een reflex wel eens naar een vlieg of mug maar als ik er eerst naar gekeken heb kan ik dat niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2011 Duwtje krijgen is soms fijn, heb je het net nodig om die goede stap te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 Zetten de eerste stap is altijd moelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 moeilijke handelingen toch verrichten geeft vaak de meeste voldoening! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 voldoening heb ik meestal van mijn werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 werk bij jouw voldoening geven met zo'n lastige dame die je het leven zuur maakt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 maakt de verf klaar . Ik hou niet zo van verven maar wat moet, moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 moet dit nu?? Bah wat heb ik nog steeds een hekel aan bepaalde mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 mensen zijn eigenlijk altijd op hun eentje. Op mijn eentje verven dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 dan krijg je het nog druk als je alleen mag verven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2011 verven zou moeten verboden worden. Ik heb gekeken in de pot en hem weer dicht gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden