Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 piloot Bol vliegt de verkeerde route Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 route 'aanpassen' heeft piloot Bol ook gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Gevonden heb ik ooit dit forum, maar ben vergeten hoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 hoe is ondergeschikt aan dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 dat het nou maar een dag mag worden met meer energie en zin om dingen te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 doen van dingen ben ik mee bezig maar schiet niet echt op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Op is het zomaar ineens, ook het negatieve rotgevoel, echt waar, dan heb je weer overal zin in, lacht de wereld en schijnt de zon in je hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 hart zit wel eens vol emoties die eruit moeten komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Komen en gaan is het hier op het forum van alcoholisten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 alcoholisten zijn we, een harde waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 waarheid als een koe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 koe heb ik nog nooit gezien als alcoholist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 alcoholist is mens, aap of olifant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 alcoholist was mijn paard bijna geworden, had koliek en moest er een liter jenever in gieten, was er trouwens wel gelijk van af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 af van wat, toch niet van je paard? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 paard heb ik moeten verkopen kon hem niet meer betalen, maar stond bij een boer en die hebben slimme trucjes om te voorkomen dat je hem naar een dure dierenkliniek moet brengen, gewoon een liter jenever er ingieten gaatie ontspannen en scheten laten half uur later was het over, heb hem de volgende dag wel een paracetamolletje gegeven tegen de kater Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 kater heb ik niet wel een poes, vergis me weleens bijna in haar naam Samire....klinkt als... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Als Samire de naam van jouw poes is vind ik dat een mooie naam, die van mij heten gewoon Pluisje (grote kater) en Guppie (poes) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Poes die Guppie heet vind ik niet heel gewoon. Poes die Guppie eet vind ik wel gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 gewoon vond ik het ook niet maar het nu eenmaal een guppie, heb eens op een kater op moeten passen die rukkie heette ja wat moet je daar dan mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 mee doorgaan kan ik nog wel even, heb op een pitbul gepast die Poes heette Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 heette zelf ooit Jacobus, maar heb mijn naam veranderd in jAAp Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2011 Jaap is een betere naam als Jacobus. Mijn moeder heeft me Anita genoemd maar eigenwijs als ik als kind was vond ik dat geen leuke naam en iedereen noemt mij nu Ans, behalve mijn vriendin die me maar altijd Aicha blijft noemen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden