Jaap Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 doen moet ik het even niet, gister iets te veel zon op mijn bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 forum waar over alles gesproken kan worden wat ons dwarszit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 dwarszit me altijd als er iets aan de hand is tussen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 dwars zit mij vandaag iets..maar weet niet wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 wat je dwars zit Lenie weet ik ook niet, maar probeer het toch uit te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 vinden van dubbeltjes mis ik tegenwoordig wel eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Eens een dubbeltje, nooit een kwartje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 kwartje valt vanzelf op zijn plek... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 plek genoeg, dus wat dat betreft.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 betreft alcohol had het niet veel gescheeld maar toch sterk gebleven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 gebleven ben je op het forum ook, das ook sterk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 sterk dacht ik te kunnen zijn zonder forum maar in moeilijke tijden ben ik blij hier toch terecht te kunnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 Kunnen we jou helpen en jij ons:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 ons veren weegt evenveel als een ons ham Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2011 ham op je boterham Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 boterham eet ik zonder ham en boter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 hoofd nog malende naar alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 alcohol is een verslavende stof die je leven ernstig kan ontwrichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 ontwrichten doet alcohol je leven zeker:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 zeker weten dat ik vanavond na de verjaardag de restanten alcohol ga weggooien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Weggooien geeft mij altijd weer gemengde gevoelens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 Gevoelens van "zo daar ben ik mooi van af" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 af en begin bij start....ga ik vandaag zien te voorkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 voorkomen is beter dan genezen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 mei 2011 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2011 genezen van de alcohol ben ik schijnbaar nog niet maar doe vet mijn best, beloofd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden