Rae Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Gezeur van een 33 jarige, ja . Als ik die mannen zie fluimen op de grond, met die belachelijke kleine brommertjes zie rondrijden aan 120 decibel en pinten zie drinken tijdens de schoolmiddagpauze, heb ik toch iets van .. verantwoordelijkheid nemen en een pak rammel geven. Zachtaardig dan. Vanuit hun Leefwereld. Daarvoor hoef je geen oud mannetje te zijn. Klein mannen van 14 jaar, al zuipend sigaretten aan 't roken.. daar mag gerust op gereageerd worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Worden ze misschien beter van, of niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Niet beter van denk ik, is een fase en hoort erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Erbij willen horen is ok, puberen is afstand nemen van de kindsheid, grenzen aftasten, identiteit opbouwen, gezag in vraag stellen, rebelleren, spiegelen aan rolmodellen, geconfronteerd worden met verantwoordelijkheid, etc. DAT is de fase die erbij hoort. Maar dat neemt toch niet weg dat er geen dialoog kan zijn tussen volwassenen en pubers als het gaat over risicogedrag. Of als zo'n snotaap werkelijk mijn smaak verpest als ik een ijsje eet en die gast fluimt naast mijn voeten. Moet ik dan zeggen, ach ja, 't is de leeftijd. Of mag ik a.u.b. opkomen voor mezelf en die gast er op wijzen dat dat walgelijk is en ik niet snap hoe hij vrouwen wilt imponeren door groene rochels voor hun voeten te spuwen. Dialoog graag. Moet kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Verstandig als je dat goed aanpakt, ja. Als je 't niet vanuit hun leefwereld kunt aanpakken heeft 't geen zin. En sinds wanneer is opvoeding verboden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Verstandig worden de meesten wel als ze ouder worden, helaas niet allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 allemaal worden ze wel ouder gelukkig:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Gelukkig voel ik me niet genoodzaakt over snotapen te oordelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Oordelen probeer ik zo weinig mogelijk te doen, hoewel dat best moeilijk is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 is voor veel mensen erg moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 moeilijk is het, maar bedenk een oordeel zegt het meest over jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 jezelf onzeker voelen ligt vaak ten grondslag aan oordelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 oordelen maakt dan dat jezelf beter (denkt) te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 jezelf afvragen waarom je meteen wilt oordelen is ook wel fijn om te weten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 weten we alles, dan is de lol eraf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 eraf met die kiezelsteentjes van je handen en knie en nu liefdevol laten verzorgen door je vriendin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Vriendin is daar heel goed in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 in goede en in slechte tijden is het fijn om een goede vriend(in) te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 Hebben we allemaal nodig een paar lieve mensen om ons heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 heen en weer geslingerd worden door gevoelens schijnt ook te horen bij het stoppen met alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 alcohol is mij weer de baas ben weer de fout in gegaan:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 gegaan is nu geweest, nu weer de draad oppikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 oppikken kan altijd. Aicha jij bent echt de baas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 april 2011 Rapport Share Geplaatst 20 april 2011 baas ben ik over mijn eigen leven, alleen valt het soms niet mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 april 2011 Rapport Share Geplaatst 21 april 2011 mee eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden