Spring naar bijdragen

Woorddomino


Username

Aanbevolen berichten

Gezeur van een 33 jarige, ja :P. Als ik die mannen zie fluimen op de grond, met die belachelijke kleine brommertjes zie rondrijden aan 120 decibel en pinten zie drinken tijdens de schoolmiddagpauze, heb ik toch iets van .. verantwoordelijkheid nemen en een pak rammel geven. Zachtaardig dan. Vanuit hun Leefwereld. Daarvoor hoef je geen oud mannetje te zijn. Klein mannen van 14 jaar, al zuipend sigaretten aan 't roken.. daar mag gerust op gereageerd worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 13,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

  • lady jane

    1546

  • Shahire

    1533

  • Jaap

    1333

  • Yvonne

    698

Top Posters In This Topic

Erbij willen horen is ok, puberen is afstand nemen van de kindsheid, grenzen aftasten, identiteit opbouwen, gezag in vraag stellen, rebelleren, spiegelen aan rolmodellen, geconfronteerd worden met verantwoordelijkheid, etc. DAT is de fase die erbij hoort. Maar dat neemt toch niet weg dat er geen dialoog kan zijn tussen volwassenen en pubers als het gaat over risicogedrag. Of als zo'n snotaap werkelijk mijn smaak verpest als ik een ijsje eet en die gast fluimt naast mijn voeten. Moet ik dan zeggen, ach ja, 't is de leeftijd. Of mag ik a.u.b. opkomen voor mezelf en die gast er op wijzen dat dat walgelijk is en ik niet snap hoe hij vrouwen wilt imponeren door groene rochels voor hun voeten te spuwen. Dialoog graag. Moet kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...