Josje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Instaan voor andermans gedrag kan ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 niet kunnen instaan van andermans gedrag kan ik ook niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 niet met hetzelfde woord beginnen en eindigen he, dat mag niet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Niet kunnen instaan voor je eigen gedrag, dan heb je pas een probleem.Buiten Domino: Aicha, jij schrijft eigenlijk dat je wel kan instaan voor andermans gedrag (dubbele ontkenning). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 probleem heb ik op dit moment, heb zin om om te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Drinken wil je toch niet door mij hoop ik, door mijn schoolmeestertje spelen, negeer het, ik ben een vervelend mannetje maar ga niet drinken, alsjeblieft... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 alsjeblieft ben ik dat ook niet van plan maar heb het wel even zeer moeilijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Moeilijk heb je het, maar je gaat het redden, je vriendin heeft je niet voor niets genoemd naar die trotse, sterke vrouw uit dat liedje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 liedje werd ik heel emotioneel van en ga er alles aan doen om nu niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Drinken ga je niet doen lieve Aicha, daarin heb ik het volste vertrouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Vertrouwen heb ik ook in je Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Aicha gewoon lekker op de domino blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Blijven we met zijn allen hier met en voor elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Elkaar steunen is soms echt wel nodig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Nodig is het ook om de dingen en zaken die je bezighouden gewoon uit te spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Spreken is soms slechts zilver, maar kunnen spreken met vrienden en lotgenoten, dat is toch echt goud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Goud zijn jullie waard , als ik jullie niet had gehad was het zeker mis gegaan vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Vanavond hebben jullie mij er doorheen gesleept!!!!!!!Kan niet uitdrukken hoe groot mijn dank hiervoor is,Moet er toch niet aan denken morgen met een kater en nog meer schuldgevoel op te staan:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Staan we weer een stap verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Verder alles goed met jullie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 jullie mogen ook naar bed hoor, truste alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 alvast het licht hier wat gedimd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 gedimd heb ik het licht nog niet, maar ik kan wel lekker slapen.NIET GEDRONKEN al was de nood even erg hoog:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 hoog kan je stijgen na zo'n overwinning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 14 april 2011 Rapport Share Geplaatst 14 april 2011 Overwinning van de dag is dat soepje dat hier staat te sudderen en bijna klaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden