Josje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 weer te laat, komt allemaal door bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 bolletje wilde even van zich laten horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 horen van Bol deed lezen door jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 horen..zien..en zwijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 zwijgen kan ik als het moet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 moet nu wel eerst even roken hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 hoor ik dat nou goed...roken ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 roken loopt nu wel tegen het eind bij mij, maar nu nog heel even niet......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 niet zeuren gewoon uitdrukken die peuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 roken moet niet alleen de schoorsteenoeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 peuk brandend houden bedoel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 oeps peuk schoorsteen helluuup ik ben weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 Weg was ik maandag bijna, figuurlijk dan, een klein sigaartje gerookt, was bijna een jaar geleden, en omdat ik sigarettenroker was doe je dat dus over je longen, dan wordt de wereld heel even een doedelzak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 doedelzak ben ik op springen zowat zou zo zeggen wat rustig contact Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 contact met elkaar op de domino vaak verloren vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 vanavond maar weer een nieuwe kans benutten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 benutten van weinig mensen online is DE kans om een domino te leggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 leggen van een domino zonder er gestoord van te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 worden er dan helemaal geen dominostenen meer gelegd op dit tijdstip van de dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 6 april 2011 Rapport Share Geplaatst 6 april 2011 dag domino dodo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 dodo is uitgestorven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 uitgestorven is de domino niet zolang wij doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 doorgaan, altijd maar doorgaan. Voor je het weet ben je vrolijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 vrolijk ben ik vandaag echt wel geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 7 april 2011 Rapport Share Geplaatst 7 april 2011 geworden? verdorie daar kan ik zo gauw niets op verzinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden