Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 vertellen doe ik ook niet van mijn geheimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 ben tegelijk met Jane bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 bezig zijn jullie alweer samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 april 2011 Rapport Share Geplaatst 4 april 2011 samen kunnen we alles, he Sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Sha en Jane kunnen alles aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Aan Jane kun je je geheimen niet toevertrouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 toevertrouwen kun je mij maar beter helemaal niets Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Jaap aap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 aap ben ik niet, maar gedraag me soms wel zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Zo Bam Bam, jij durft ruzie te maken met Bokito. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Bokito kent zichzelf wel goed zo te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 horen zien en zwijgen zeggen de drie (J)aapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 (J)aapjes moeten ook gevoederd worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 worden gevoederd?: laat Jaapje maar zelf op jacht gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 gaan met die banaan..........zou ik tegen Jaap dan zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 Zeggen wat ik moet doen heeft geen zin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 zin in het leven daar draait het om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 zin-nig om te vragen misschien en dan wel met alsjeblieft erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 om erbij te horen wijk ik af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 af en toe zie jij ze volgens mij vliegen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 hoor ik er dan toch niet bij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 bij ons hoor je zeker weten!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 weten doe ik toch dat ik eerst nog de blz om moet slaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 5 april 2011 Rapport Share Geplaatst 5 april 2011 slaan van mensen is niet echt mijn ding gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden