Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 slapen klinkt als muziek in mijn oren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 oren moet je wel goed schoonmaken anders geeft het zo'n rotzooi op je kussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 kussen moet je af en toe opschudden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 opschudden van mijn dekbed doe ik lekker iedere avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Avond? Het is alweer avond, de tijd vliegt, alsof er steeds minder uren in een dag zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 zitten doe ik ook wel eens op mijn bed maar voornamelijk lig ik erin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 erin gaan is makkelijker als eruit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 eruit is inderdaad soms een stuk moeilijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 moeilijker dan raadsels oplossen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 oplossen van puzzels vind ik wel weer leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 april 2011 Rapport Share Geplaatst 1 april 2011 Leuk was het tot nu overwegend, verwacht dat ook wel voor de toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 toekomst is reeds begonnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 begonnen aan een alcoholvrije toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Toekomst blijft maar terugkomen hier... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 hier even genieten in het heden: van die mooie grote ronde warme koesterende zon:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Zon is de ster waar de Aarde omheen draait en het helderste object aan de hemel, de Zon is een gele dwerg, een ster uit de middelgrote klasse.Bron: Wikipedia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Klasse vind ik van hen die de drank hebben afgezworen, in deze wereld is het veel moeilijker dan gedacht ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 Gedacht heb ik het, zeker zal ik het wel nooit weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst 2 april 2011 weten is kennis hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 houden van varkens doe ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Niet geschoten is altijd mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 mis de koolhydraten amper:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 Geleefd hebben, als je dat kan denken als uiteindelijk de lamp definitief uitgaat, dan is het goed geweest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 geweest zo wil ik nu nog niet denken; het is goed is voor nu goed genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst 3 april 2011 genoeg zon heb ik gehad dit weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden