Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 kansen om hier de zon tegen te komen is niet groot helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 helaas voor jou maar hier in de kop van noord holland wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Wel, wel , het is weer oneerlijk verdeeld hoor moet mezelf dan maar in het zonnetje zetten:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 zetten van de bloemetjes buiten kun je ook gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 doen of niet doen, bloemetjes buiten gaan zetten, kom ik vast weer dronken thuis.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 thuis heb ik het eigenlijk even heel druk maar ik kom hier niet weg Aicha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Aicha en shahire hebben jullie niet iets nuttigs te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Doen moet ik nog heel veel maar ik kom er niet toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 toe maar aicha..opschieten nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 nu dan moet het maar Snoepje, later!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 later?????? niks later..eerst je huis soppen..en dan mag je terug komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 komen en gaan.....voor mij even een traan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Traan hier, traan daar, we hebben ze allemaal wel gezien zekers ? Tijd voor een lach Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 lach kan er niet vanaf, moest veel doen en ben ik toch in slaap gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Gevallen ben ik keer op keer, terug opstaan is veel moeilijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 moeilijker wordt het opstaan als je je been hebt gebroken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 gebroken hart heb ik al lang niet meer gehad, dat is dan weer het voordeel als je alleen bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Bent u dan zo graag alleen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 eenzaam ben ik absoluut niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 niet om het een of ander maar nu ga ik over op msn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 msn?????? en daar laat je ons voor in de steek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 steek laten vallen voor een snoeppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 snoeppie pikken uit de dropbak bij het kruidvat...schijnt niet te mogen werd ter plekke door de juffrouw gezegd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 gezegd zo, maar zo gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 gedaan zaken nemen geen keer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden