Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Foei Igor! nu wijs jij naar Harry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 harry heeft niets door, hij is nog in dromeland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Dromenland is Harry al een tijdje uit, hij zit nu met een bakkie thee de kranten te bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 bekijken harry??? lezen is veel interessanter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 bekijken van de krant is wel leuk maar je moet ook wel lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Lezen doe ik meer in boeken, weekbladen (HP de tijd, Elsevier), wat kranten betreft ben ik meer een koppensneller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 koppensneller? gatsie heb je die ergens in de tuin begraven? die koppen dan hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 he? Hoe kom je daar nu weer op:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 op de koppen kun je hier dansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 dansen Jaap boven op al die koppen? zijn het er dan zo veel? Had ik niet van je verwacht hoor dat jij zo'n luguber mens zou zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 zijn er zevenhonderdeenenzeventig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 771 zijn wel erg veel hoofden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 hoofden, dat is wel een lastig woord om mee te beginnen Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Jane kennende weet zij daar vast wel weer een zin op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Op mijn kop moet ik mijzelf geven want ik blijf te lang hangen op de computer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 computer kan net als drank een verslavende werking hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 hebben we dat niet een beetje in onszelf? Die verslavingsgevoeligheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 verslavingsgevoeligheid zit niet bij mij in de familie ik denk dat ik het zelf heb ontwikkeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 ontwikkeld of erfelijk, het probleem wordt er niet anders van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 van een onschuldig drankje eens een enkele keer kan op den duur een ernstige verslaving ontstaan, maar Jaap je hebt gelijk het probleem is hetzelfde uiteindelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 uiteindelijk zijn we hier niet voor niets met zijn allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 Allen Carr net uitgelezen. Een aanrader. 'Stoppen met alcohol'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 alcohol en roken, twee dingen om te stoppen die voor mij nu even niet samen gaan, alcohol maar eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 eerst nu het werk gaan doen wat ik uitgesteld heb, dan weer genieten in de zon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2011 zon zal ik vanmiddag weinig zien, morgen nieuwe dag nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden