Jaap Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 moeilijker is het zeker, maar een leeg hoofd is ook niet alles Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 alles kan een reden hebben zoals ik me soms voel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Voel me ook niet zo toppie vandaag in mijn hoofd zou toch niet aan het weer liggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 liggen mijn domino stenen vandaag op de dagdraad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 dagdraad ff nagepluisd, maar helaas nee, maar je mag er wel wat van mij lenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 lenen van dingen kost vaak geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 geld vraag ik daar nooit voor hoor, of je moet mijn portemonnaie willen lenen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 lenen van je portemonnaie dat zou ik nu nooit durven vragen maar misschien wel je pincode! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 kom je ook niet ver mee als je mijn saldo weet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 weet het te vinden die pot met goud; geld maakt niet gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2011 Maken en breken dat kan geld wel met je doen en breken doet het als je MIJN saldo ziet:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 ziet er sober uit Aicha, zijn we solidair met elkaar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Elkaar steunen in sobere tijden Jane is het enige wat we kunnen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Doen wat je je voorgenomen hebt lucht me altijd op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Op is mijn lucht, doe tegenwoordig niets meer van wat ik me had voorgenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 voorgenomen heb je je misschien te veel dan, 3 dingen per dag is genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 genoeg heb ik nu van het wachten, de middag duurt me nu veel te lang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Zingen, spingen en bedwingen geef ik u op een blaadje. Hé, wat een leuk draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 blaadje of draadje hier begin je met het laatste (hihi) woord(dus jij moet beginnen met: woord) Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Goed verwoord, maar ik werd door 13:49 gesmoord! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 gesmoord door mijn koppie of niet, jouw begin woorden kloppen niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 niet moeilijk toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Toch wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 Wel, je hebt hem door, welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2011 hier is al veel geschreven zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden