zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Bah zegt een boer die gesch.... heeft. (uitdrukking) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Heeft iemand misschien gezien waar, ik ruik het ook, maar kan niets vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 vinden kun je het als je het aan de boer vraagt:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 vraagt daar iemand iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 iets zegt me dat jij die boer niet bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Bent u misschien in de maling genomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Genomen voel je je als je door je eigen seksegenoten suf volk wordt genoemd, overloper... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 overloper zeggen tegen iemand die het misschien niet eens tegen jou had; hij zei U nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 nl. is een mooi land als de lente begint:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 begint deze nacht met een roos van Josje, ook mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Mooi zijn al die krokusjes die nu aan het bloeien zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 zijn bijna net zo mooi als de bossen narcissen op mijn tafel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 tafel en bed zijn wel eens gescheiden van elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 elkaar uitmaken voor overloper Harry is niet netjes, ik ben zeer gepikeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Gepikeerd raak ik als iemand boze bedoelingen heeft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 heeft er iemand hier dan boze bedoelingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Bedoelingen had ik niet, maar als een man (Jaap) zegt dat vrouwen zo handig zijn en mannen suf volk stap je over naar die groep, overlopen is een andere term voor overstappen, het is dus niet iemand ergens voor uitmaken, het was gewoon een constatering, maar als men er meer in wil leggen dan het is kan ik daar niets aan doen en lig er ook niet wakker van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Van overstappen heb ik geen weet, voor zover ik weet ben ik nog steeds een man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Man zul je best nog zijn, met overlopen en/of overstappen meende ik te zeggen dat je je aanstoot bij het vrouwelijke kamp, benieuwd wie in deze zin iets vindt om aanstoot aan te nemen, trouwens waarom is het erg tegen iemand overloper te zeggen en een hele groep betitelen als suf volk niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Niet waar! Ik betitelde enkel die specifieke groep vrijwilligers als suf volk. Dat jij je aangesproken voelt, daar kan ik niets aan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Doen doe ik er niets meer aan, als dit gedoe de trend is of wordt geloof ik het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 wel, ik verklaar deze diskussie gesloten zodat de domino weer een spelletje wordt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Wordt mijn leven dan echt nog eens alcoholvrij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 alcoholvrij pas bij 0,0% Jaap:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 16 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2011 Jaap je leven is nu toch al alcoholvrij, je bent zelfs de tel van het aantal droge dagen kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden