henk Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 paasei zoekt kerstbal, om mee te feesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Feesten moet je mee wachten tot de neiging om van het paasei advocaat te maken over is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 is waarschijnlijk voor dat paasei ook veel aangenamer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Aangenamer dan nu kan het niet meer worden denk ik vaak, en dan blijkt het toch weer mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 mogelijk is het dat het me vandaag gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Lukken gaat het je zeker, dat is het uitgangspunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 uitgangspunt wil ik laten zijn dat mijn eigen wil sterker is dan mijn verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 verslaving voor sigaretten gaat Desi vandaag mee afrekenen, haleluhja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Hallelujah, prijs de Heer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Heer en meester was de drank over mij maar gelukkig nu niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 meer en heerser over ons eigen leven leren we hier worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Worden is de toekomstige vorm van zijn, laten we hier voorlopig maar voor elkaar zijn, we hebben elkaar nodig, alleen wordt niets, samen gaat het lukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 lukken samen met gaat is ook toekomst Harry, het lukt nu ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ok Jane, het lukt nu tot nu toe, en het gaat goed komen dat weet ik zeker, en ook Fleur gaat het volhouden, dan kunnen we samen evalueren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Evalueren moet je geregeld doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 evalueren kun je eigenlijk pas na afloop, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Toch wel, je hebt gelijk, evalueren doe je na afloop en dat gaan we ook dan pas doen, kijken hoe het was en hoe we, of ieder op zijn eigen manier, verder gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 gaan we ooit weten wanneer het is afgelopen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 afgelopen met de 1e niet nemen is als een huwelijk Jaap: tot de dood ons scheidt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Scheidt de drank mij niet meer van mijn gevoelens, dan zijn we al een grote stap verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Verder gaan moeten we, er is geen andere optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 optie om terug te gaan is er dus niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 meer smaken hebben we niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 niet dat dat het leven minder leuk maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 maakt toch niet uit joh, leuk of minder leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden