Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 doen we allemaal wel eens iets verkeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 verkeerd, dat was toch vroeger en nu verleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Verleerd heb ik het zorgeloos drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 drinken, drinken, drinken, dat kwam vanmiddag enorm opzetten maar heb het uiteindelijk niet gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Niet gedaan gisteren geeft een goed gevoel vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 vandaag ben ik blij dat ik gisteren niet gedronken heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 heb je die ook van Adam geleend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 geleend spul moet je teruggeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 teruggeven kan niet meer want ik wist niet dat ik iets geleend had van Adam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Adam en Eva woonden in Het Hof van Eden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Eden? Daar weet ik niks op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 op is de koek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 koek moet ik niet teveel eten want dan wordt ik dik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 dik word je van alcohol en koek, hoe zit dat eigenlijk met drop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Drop wordt je ook dik van. Net als van koek en alcohol en van nog zoveel meer dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Dingen gaan nooit goed bij mij moet 1 zin zijn hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 he, weer iemand die meer dan 1 zin maakt en hier de regels overtreedt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 overdtreedt door een punt ipv een komma te zetten; je bent wel streng hoor Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Jaap is helemaal niet streng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 streng zijn kan soms wel eens nodig zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 zijn er nog meer zinnen die beginnen met Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 Jaap is streng en rechtvaardig en nog handig bovendien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2011 bovendien zit hij graag op Gods stoel om de boel goed te kunnen overzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Overzien kun je het beste als je hoog stijgt, maar dan kun je ook diep vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2011 Vallen mag, zoalng je maar weer rap opstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden