lady jane Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 anders is niet beter of slechter maar gewoon niet hetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 Hetzelfde willen we hier allemaal, alcohol de baas zijn, de een wijst hem af, de ander laat hem binnen, maar op zijn voorwaarden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 februari 2011 voorwaarden van een vrouw mag ook toch?, haar voorwaarden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Voorwaarden worden doorgaans door haar gesteld, diegene die heeft bepaald dat vrouwen het zwake geslacht zijn was een grappenmaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Grappenmakers waren doorgaans mannen die de tempels van de Godin vernietigden en haar hebben gereduceerd tot een volgzame sexloze Maagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 De maagd Maria werd toch zwanger, rara hoe kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Dat ik er een heel andere kijk op heb dan Jim maakt me best wel blij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 blij dat iedereen ondanks standpunten van anderen toch bij de eigen mening blijft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 blijft een drinker drinken dan veranderd hij zijn mening niet snel. Gaat hij stoppen dan zal er van alles veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Veranderen kun je de richting van de wind niet, wel de stand van je zeilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 zeil je vanaf maandag een andere koers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Koers wenden en de juiste richting aanhouden is inderdaad het idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 idee klinkt goed ik wens jullie suc6! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 6 ADBers die schreven op dit forum; ze waren erg helpend en dus nooit meer in de lorum:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 In de lorum was ik ook altijd, toen was lachen, nu heb ik spijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Spijt is een verspilde emotie, ik kijk liever naar het NU. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 Nu leef je inderdaad, spijt kan goed zijn als leermoment voor de toekomst , maar je moet het daarna wel naast je neer leggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 leggen van een ei is soms net een bevalling als ik er erg op heb zitten broeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 broeden op een ei moet je aan een kip overlaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 "Overlaten van eten" in het Asses dialect is: "uuëtn" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2011 uutn kan ik nu ook precies zo zeggen zoals het hoort na het luisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 Luisteren naar je lichaam is heel belangrijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 belangrijk om te weten, van veel bier laat je vieze scheten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 scheten even googlen en je krijgt een (on)smakelijk kerstlied te zien en te horen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2011 horen wel op dit forum thuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden