lady jane Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 niets in de zin van alcoholinname betekent weer alles echt ondergaan en ervaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Ervaren zoals er hier, nu, over gesproken wordt is gewenst interpreteren, ik blijf er bij dat alles wat je in je leven meemaakt onder de noemer levenservaring valt, dat je dat ook echt mee maakt en ondergaat, ook de ervaringen tijdens diepste dronkenschap en de gevolgen daarvan hebben je gevormd tot wie je nu bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 bent U er erg op gebrand gelijk te krijgen of lijkt dat maar zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 Zo is het wel ja, een van mijn minder prettige eigenschappen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 eigenschappen heb je en je kunt ook van de mindere leren hoor en stel je voor dat je alleen maar goeie had; saaaaiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 saai vinden sommige mensen, maar ik vind grijs een mooie kleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 kleur krijgt het leven weer na al die drankjaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 11 februari 2011 drankjaren zijn een soort tropenjaren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 tropenjaren met drank en pubers: tellen dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Dubbel zien doe ik al een tijdje niet meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 meer dan wazig zien zonder bril zit er bij mij ook niet meer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 In het vervolg je brilletje dan maar opzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 opzetten van dieren bezorgt mij een naar gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 Gevoel heb ik naar mijn gevoel te over als kreeft, terwijl mijn vrouw (die altijd gelijk heeft) mij soms gevoelloosheid verwijt, maar in die gevallen is mijn gevoel ondergeschikt aan mijn verstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 12 februari 2011 verstand zit gevoel wel eens in de weg van weegschaal met kreeft als ascendant Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Ascendant, zei me niets, geen bal verstand van, daarom maar even opgezocht(Buiten Domino, de uitleg, voort geval er oenen als ik zijn:De ascendant wordt bepaald door het tijdstip van de geboorte en de geboorteplaats. Het is het dierenriemteken dat op het moment van geboorte aan de oostelijke horizon opkomt, rijzend is) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Opgezocht? Dat je moet je toch zo weten:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 weten deed ik het ook niet, ben daar dan ook niet zo mee bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 bezig met iets anders leuks Jaap?; vertel; vertel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 vertel ik later - ga nu namelijk boodschappen doen - nog wel eens op het hobbydraadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 hobbydraadje wordt nu extra door Aagje in de gaten gehouden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Gehouden zou ik moeten worden aan mijn eigen principes, mijn eigen uitspraken, "Hoor naar mijn woorden, zie niet naar mijn daden" zei mijn vader, dat heb ik wel erg goed begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 begrepen heb ik mijn leven lang vele mensen en handelingen terwijl ik ze echt niet goed kon keuren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 Keuren is een vorm van beoordelen, naar je zelf kijken en eerlijk tegen jezelf zijn lijkt me even voldoende Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 februari 2011 voldoende TV gezien weer voor vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden