lady jane Geplaatst 25 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2010 fijn om elke dag even hier te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Zijn we allemaal goed bezig vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Vandaag neem ik de eerste niet en ik hoop dat er velen volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2010 Volgen van alle gesprekken op het forum is niet goed te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2010 doen we er goed aan Blondie te volgen Desi, met die velen die NIET volgen, drankjes dus en niet dagen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Dagen van worsteling zijn mij op het moment vreemd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 vreemd misschien maar ook plezierig toch, t mag ook wel eens wat makkelijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Makkelijker wordt het leven niet na het stoppen of minderen met drank, maar het is wel een stuk beter te hanteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 31 oktober 2010 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2010 Hanteren van het leven doen we allen, of niet, maar laten we overeind blijven en trachten te genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 Genieten van de kleine dingen is veel waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 november 2010 Rapport Share Geplaatst 2 november 2010 waard zijn we het om voor dat genieten ook wat te kunnen laten staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Staan we genoeg stil bij de mooie dingen van het leven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 Leven is kiezen voor jezelf, dan volgt al het moois vanzelf !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2010 Rapport Share Geplaatst 3 november 2010 vanzelf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 vanzelfsprekend dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 november 2010 Rapport Share Geplaatst 6 november 2010 Dus......Mette Bus:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 november 2010 Rapport Share Geplaatst 7 november 2010 Busje komt zo:moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 9 november 2010 Rapport Share Geplaatst 9 november 2010 Zo en nu me bijelkaar rapen en op naar het gesprek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Gesprek met therapeut viel mij zwaar tegen, maar dat ligt misschien wel grotendeels aan mijn hoge verwachtingen, met als gevolg teleurstelling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 teleurstelling hoort helaas vaker bij het leven dan we willen en ook daarvan kun je een uitdaging maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 november 2010 Rapport Share Geplaatst 10 november 2010 Maken, verzaken, soms braken of kraken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 november 2010 Rapport Share Geplaatst 11 november 2010 kraken doe ik een harde noot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 12 november 2010 Rapport Share Geplaatst 12 november 2010 noot en zaad kunnen de vogeltjes nu wel gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 november 2010 Rapport Share Geplaatst 13 november 2010 Gebruiken van verdovende middelen is nooit de oplossing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden