zoermuis Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Volharden in onze wens niet te drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 Sorry zei ik altijd als ik gedronken had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 30 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2010 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 Had ik het maar eerder gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 gezegd wordt er hier niet veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 31 augustus 2010 veel woorden zeggen niet veel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Veel kilometers ga ik doen, dwars door berg en dal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 dal na dal zul je doorkruisen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 Doorkruisen en doorcruisen ga ik doen, van kasteel tot kasteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2010 Rapport Share Geplaatst 1 september 2010 kasteel is Schloss dus dat maakt Wil een Schlossherr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Sherry dronk ik in het verleden, mensen kinderen wat kon je daar een koppijn van krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 Krijgen van schuldgevoelens schijnt niet goed te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 zijn we het helemaal mee eens, dus we ruilen schuldgevoelens in voor fiere gevoelens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 geoelens van onmacht spelen me parten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 2 september 2010 Rapport Share Geplaatst 2 september 2010 parten spelen betekent dat er ook andere delen zijn die je aan kunt spreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Spreken en doen is heel iets anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Anders is het misschien een goed idee om die schuldgevoelens uitgebreid op schrift te zetten, lees ze op een moment van enorme trek en dan kunnen ze je helpen om toch maar niet dat glas te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Nemen van de eerste ben ik niet van plan vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Vandaag schijnt de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 Zon is een echte oppepper als je depressief bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 september 2010 Rapport Share Geplaatst 3 september 2010 doen van leuke dingen helpen mijn stemmingen ook meestal wel de goede kan uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst 4 september 2010 Uit vele dingen kun je positiviteit halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 september 2010 Rapport Share Geplaatst 4 september 2010 halen en brengen net als in het echte leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 leven kan mooi zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst 6 september 2010 zijn we het helemaal over eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden