Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Belangrijkste dingen worden soms verzwegen, kan uit onmacht maar ook uit mededogen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 zijn we het mee eens (wij en de koningin;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Kunnegin zag ik gisteren nog even in een flits op tv, op een moment dat ze een dapper mens was, gek, maar dan krijg ik gewoon een heel warm gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Gevoel moet je onder woorden kunnen brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Verstoren doe ik vanavond niet de net herstelde forumrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Verstoren door het ego van gevoelens wordt ook gejeuzel genoemd in de volksmond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Thuis wanneer alle deuren geopend of desnoods ingetrapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Deuken, alszijnde zo benoemd, lopen we toch wel op, hoe je het ook wendt of keert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Keert het lot, of keert het gevoel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Keert u om als u de weg kwijt bent, op een dood spoor zit of andersinds ernstig verdwaald bent en wees tóch niet bang om ook eens een zijpaadje te kiezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Kiezen betekent ook dat je een zijpad kiest op het goede moment en ik kom wel eens nét iets te laat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Gevoel is dat waar ik uiteindelijk alijd op vertrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Kiezen of delen dus.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Vertrouw op Marjo, zegt hier iemand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Dus is het wat te druk hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Iemand die het weten kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Kan ik nu met zekerheid wel stellen dat de rust op dit draadje al weer een paar uur is weergekeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 weergekeerd ben ik strakjes naar mijn bedje:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Bedje roept ook mij, trusten Jane, vreemd maar mooi dat je zomaar verbondenheid kunt voelen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hier is een plaats geworden, dicht bij mijn hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hart onder de riem vandaag voor ieder die het moeilijk heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 heeft iedereen niet gewoon het op de juiste plaats hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Hier wordt het zoetjes aan tijd om me klaar te maken voor de rest van een leuke-dingen-dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Wenst, is een werkwoord, net zoals stopt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2010 Gaan we er vandaag weer voor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden