smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Raar is ook al zoiets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 zoiets dacht ik al , hihi, cathy , een goeieavond ook voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Jou speciaal zal ik even hier begroeten; wat ben je toch altijd gezellig op het forum aan het meepraten Von. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Vond ik daarnet effe niet hoor cath... werd net ook even cynisch op de dagdraad;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Dagdraad ben ik nog aan het lezen en ik las dat jij straks, als ik oud ben en hulp en bekommering nodig heb er voor mij zult zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Zijn we tegen die tijd samen oud en hulpbehoevend volgens mij hoor, maar dan helpen we elkaar toch : de blinde en de lamme? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Lamme ben jij en de blinde ik, wat ik niet in de gaten had, maar we zijn wel afhankelijk straks van integere hulp en nu jij dat niet blijkt te worden heb ik wel zo mijn bedenkingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Bedenkingen zat Cath, maar als we geluk hebben kunnen we nog een paar jaartjes zoeken naar de oplossing voor onze problemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Problemen zullen er altijd wel zijn dus kunnen we ons daar maar beter alvast bij gaan neerleggen, maar hoop houden is toch weer de andere kant van het verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Verhaaltje van vandaag wordt door een olifant met grote slurf uitgeblazen, ik ga naar bedje toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 Toe doe ik mijn ogen ook zo, ben moe en had een waardevolle dag en morgen graag weer opnieuw de stroom in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juni 2010 In de film die ik net heb gekeken was Brad Pitt geen lieverdje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Lieverdje is een ander woord voor een een brutale straatjongen uit Amsterdam, lieverdje is dus helemaal niet lief.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Lief liever liefst...... Fransesca en Bambam gaan trouwen , hoera! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Hoera, snif, daar gaat m'n muze.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 muze is ook een zomerbioskoop in Noordwijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Is de Lotto al gevallen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Smeren ga ik mijn keelgat doen, maar vanaf nu steevast zonder alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Smeren hebben mij achterburen de afgelopen uren vooral hun kelen en die van hun kind gedaan: hoeveel lawaai kunnen vier volwassenen en twee kinderen maken in de achtertuin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Alcolhol zal waarschijnlijk niet eens een rol spelen daar..... zijn gewoon radio lawaaiapapagaai, ik baal als een stekker dusl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Buren lijken te denken dat iedereen doof is... of dat ze boven de storm uit moeten schreeuwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Verhoogt iedereen het volume... dan is het tijd voor mij om binnen te blijven zitten, jammer , maar tis niet anders, geeft niet echt, er zijn ergere dingen in de wereld hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Vogeltjes zijn nu nog druk in de weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 Vogeltjes... heerlijk geluid, kan ik zomaar een hele tijd verstild naar zitten luisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
filippa Geplaatst 26 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2010 luisteren is heel belangrijk in het leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden