Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Dier rijmt op fier, en dat ben ik op mezelf! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Mezelf zou ik soms wat minder belangrijk mogen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Vinden ligt niet noodzakelijk in het verlengde van zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Zoeken doe ik nog dagelijks, naar mijn verstand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Verstandskiezen heb ik niet meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CPAS Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Meer levenlust zou ik wel kunnen gebruiken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 30 december 2007 Rapport Share Geplaatst 30 december 2007 Gebruiken dienen te worden gebroken, althans sommige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Sommige mensen moeten ook altijd maar werken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Werken is beter dan ledigheid en verveling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Verveling is des duivels oorkussen (of zoiets) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Oppikken wat voor mij van nut is, dat is de grote waarde van dit forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Forum zoals dit is enorm waardevol! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Waardevol in tijden van nood, zijn vriendinnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst 31 december 2007 Vriendinnen met mezelf zijn, is mijn wens voor het volgende jaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 Jaar 2007 is nu voorbij, op naar 2008! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gem Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 2008 een nieuw begin en niet achterom kijken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cacao Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 Kijken, kijken maar niet kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 Kopen vervuld niet elk verlangen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 Verlangen naar drank, da's nou een echte gremlin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 Gremlin, dÃe heb ik hier nu binnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
water Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 Binnen no time is ie weer weg Trees, gewoon sterk blijven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 Blijven slaan naar die enge beesten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 Blijven. En zodoende de Gremlin verdrijven. En nu maar zien dat dit alles gaat beklijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thil Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 Sorry Karel K, je was me voor met beesten en dan weet ik alleen nog maar iets als feesten. En daar heb ik het nu wel even mee gehad, these days. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karelK Geplaatst 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst 1 januari 2008 These days komen aan het eind van dit jaar ook weer Hoor, maakt niet uit til, hoeft trouwens niks te rijmen volgens mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden