VM1 Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Vandaag ook weer voor Dar die is (bijna altijd lief!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 wissels werken in de schaatserij, soms niet helemaal goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 plaat of krijgen de verkeerde voor gezegd, die bedoelde ik eigenlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 eigenlijk helemaal niet interessant dit onderwerp, maar wat moest ik anders met dat woord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 woord kun je tenminste een intelligente zin mee maken:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 loverboy heet nu pooierboy,verschrikkelijke gasten zijn dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Dat zijn inderdaad knullen die vreselijk hard aangepakt moeten worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 worden ze vaak niet, omdat ze zo slim zijn dat ze geen overtredingen begaan, wettelijk gezien dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ogen ze mooi, dan zijn ze voor Mr Loverboy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 ogen ook zo knap die gasten, maar das slechts uiterlijke schijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 loverboy progr. net gemist, op naar uitzending gemist dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 dus dan kun je t nog zien, ook goed om samen met pubers te kijken dit programma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Programma hoef ik niet meer te zien, mijn pubers zijn gelukkig de puberleeftijd al te boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Boven mag er nog geen TV komen, beneden en in de B&B hebben we er gezamenlijk drie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 drie is niet makkelijk om een zin mee te beginnen, dit is dus een enorm domme zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 zin in alles, wat slecht en fout voor me is:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 is ook een domme zin dus Witte, sorry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 sorry, maar ik heb ook zo'n zin in foute dingen: vooral dingen die uit de frituur komenaanpassing: toevoegen van het woord 'dingen' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 hihihi, kan er niets aan doen, maar moet verschrikkelijk lacheb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 Ga nu netjes verder waar coco gestopt is dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 lacheb is dat een broodje in een shoarma zaak??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 zaak is dat er geen vlees in zit wat mij betreft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 betreft hier een zaakje van maandelijkse ellende co:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 coordinatie lijkt dus een beetje zoek in je bovenkamer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst 19 mei 2010 bovenkamer, daar spelen alle storende en ellendige gedachtes zich af inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden