lady jane Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 leiderschap is niet iedereen gegeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 Gegeven paard niet in de bek kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 kijken maar niet aankomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 aankomen doe ik met een trein Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 november 2011 Rapport Share Geplaatst 3 november 2011 trein pak ik morgen om aan mn zussendag mee te kunnen doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 doen we allemaal toch weer heel verschillende dingen op zo'n vrijdag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 Vrijdag is voor mij dit keer de laatste werkdag van de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 week wordt ik van pasgeboren baby's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 baby"s hoef ik gelukkig niet meer te baren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 baren me wel zorgen die stagnerende economische ontwikkelingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 4 november 2011 Rapport Share Geplaatst 4 november 2011 ontwikkelingen als deze horen nou eenmaal bij een overgang naar nieuwe machtsverhoudingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 Machtsverhoudingen tussen de macht der gewoonte en kracht van stoppen zijn hoog, maar toch, onze jaap staat morgen acht maanden droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 droog houd ik het vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 vandaag is een vervelende dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 dag is toch wel wat gezelliger geworden nu op msn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 msn met jou is altijd wel gezellig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 gezellig dan zitten we nu op twee sites Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 sites genoeg om op te zitten tegenwoordig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 tegenwoordig kun je je op de meest bizarre sites aanmelden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 aanmelden en gelijk weer afmelden als je het niet leuk vind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 vind ik een strak plan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 plan voor vandaag is mislukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 mislukt voor nu maar de dag is nog niet om en je kunt nog andere plannetjes maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 maken van eten heb ik ook geen zin in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 5 november 2011 Rapport Share Geplaatst 5 november 2011 in het halen van patat dan misschien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden