AlbertRemmo Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 waar een wil is is een weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 weg met al die onruststokers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 onruststokers negeren en niet reageren lijkt mij verre weg het beste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 beste idee ooit,maar soms wel moeilijk om niet te reageren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 reageren kan soms discussies op gang brengen waar we allemaal niet op zitten te wachten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 wachten op iemand die te laat is,daar kan ik zo kwaad op worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 worden kan ik alles, behalve weer kind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Kind zou ik wel weer willen zijn was een heerlijke ervaring met zo'n liefdevolle moeder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Moeder was er niet toen ik haar hard nodig had. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 had ik al gezegd dat sha en ik morgen weer een pact van 3 maanden aangaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 aangaan doe ik dat met mijn allerliefste eerste maatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 maatje ben jij voor mijn ook de liefste hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 hoor, huiver en laten we nu eens daadwerkelijk afspreken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 afspreken gaan we echt binnenkort doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Doen dan dames... niet alleen woorden maar ook daden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 daden die ik vergeten ben heb ik bezopen begaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 begaan ben ik dan niet als je hebt gezopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 Gezopen heb ik al weer een tijdje niet meer zodat ik nu weer geniet van de ochtend wandelingen in de wei met mijn nieuwe vriendin en de weekend wandelingen met het paard in de Kempense bossen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 bossen baardharen heb ik weer van mijn kin geschoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 9 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 9 oktober 2011 geschoren heb ik ook diverse dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 dingen kunnen mij beroeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 beroeren kunnen mij ook vaak dingen maar snijd mezelf daarbij ook wel eens in de vingers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 vingers heb ik er gelukkig nog tien van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 van alle tien de vingers heb ik alle 1 keer dubbel (??? snap em zelf niet meer dus er maar snel eentje onder!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 10 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2011 dubbel sprak ik vroeger wel eens nu niet meer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden