lady jane Geplaatst 9 december 2009 Rapport Share Geplaatst 9 december 2009 omgaan komt van omgang hebben met............? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 10 december 2009 Rapport Share Geplaatst 10 december 2009 Met jou misschien wel:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 11 december 2009 Rapport Share Geplaatst 11 december 2009 Wel wel wel, dat is drie keer, en twee keer te veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 december 2009 Rapport Share Geplaatst 11 december 2009 veel plezier hier; weinig diepgang Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Diepgang betekent niet altijd geluk!Soms is geluk gewoon oppervlakkig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 scheeltje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trees Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 Oppervlakkig geluk is ook van belang! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 december 2009 Rapport Share Geplaatst 12 december 2009 belang heb ik bij een ritje in de droge arreslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Julius Geplaatst 13 december 2009 Rapport Share Geplaatst 13 december 2009 Arreslede schrijf je aan elkaar, dat is wat mij opviel toen ik het topic zag. Irritaties om niets. Kan je nagaan, wat een onzin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 onzin slaan we dus over: de zin eindigde met arreslee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 december 2009 Rapport Share Geplaatst 14 december 2009 mee gaan om nr 20 te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 20 te worden, ach, was 't maar geen leugen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 december 2009 Rapport Share Geplaatst 15 december 2009 leugen(tje) om bestwil dan Haddock jonkie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst 16 december 2009 jonkie is andere naam voor........ Roept hele nare herinneringen op bij mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst 16 december 2009 mij niet zo bedoelen, solly solly, sorrie dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst 16 december 2009 dus, als, niettemin, kan jij niet alles weten, en moet je hier lekker vrij uit kunnen dominoen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst 16 december 2009 dominoen, staat dat ook in de van Dale? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 december 2009 Rapport Share Geplaatst 16 december 2009 Vandaag wel, maar vroeger was hij een over-over-overgrootvader van mijn vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Vader mijner is niet meer onder ons, en wordt nog node gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 gemist heb ik vele kansen om eerder te stoppen met drinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Citroen is zuur, maar heerlijk bij de vis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 vis ik morgen weer lekker achter het (volleybal)net Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 gerend is toch net zoiets als getailleerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 staan laten die zoetigheid, was t maar waar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst 17 december 2009 Waar een wil is is een weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden