Madelief Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Goedenavond. Omdat ik er voor mezelf uit wil komen, en dat in alle rust wil doen, ben ik hier maar weinig. Ook heel weinig gelezen hier. Wel vandaag snel gezien. Bor, meis, ik denk aan je. Heel veel sterkte en een dikke knuf Voor allemaal een fijne avond, slaap wel en tot snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 En dat voor een Amsterdammer Flipspuit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Jááááááá, de aanhouder wint, ze staan erop. Haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 kan wel janken...... is geen excuus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 wat een timing Han ik wil net wat is er Lenie tikken en dan kom jij en dat net na die flitspaal van Soothe t wordt wat veel hier, maar ja goed gegaan, ben de hele dag wat van slag dus straks niet te laat. en dochter heeft nog niet gemaild dus ik weet niet of het hostel wifi heeft, maar bij ons zeggen we al jaren geen bericht is goed bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Lenie, je zit waarschijnlijk op FB maar dat heb ik niet en ik vind het lastig als je iets dropt en dan verdwijnt zeg dan niks of leg het meteen uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Er is nog maar 800 gram han:$ ik koop het nooit meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Jane, ik stuur je een , helaas niet alles bijgelezen. Is het iets ernstigs of is dochter even op vakantie of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ha Tina ze is met school 5 dagen berlijn en ik krijg net een mailtje vanuit de starbucks het hostel heeft geen wifi, alles is goed en ipv de Mac heeft ze kennis gemaakt met Vietnamees en dat beviel erg goed. Jippie, straks komt er een volwassen dochter terug die ook weet wat lekker is ik ben die mac al jaren zat maar ja wel wifi he, die sliummerikken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Oooowww, gelukkig. Dan is het goed, kleine meisjes worden groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ik kan geen eten weggooien hoor ook niet als het troep is, erg he. Maar al 2 zakken weggegeven, dat weer wel; laat een ander er maar dik van worden:o tsja en dan die laatste 2 zakken what to do? zoon komt woensdag maar die mag ook wel een maatje minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ik weet het al; ik nam de lege trommel vd schuimpjes van pasen gisteren mee terug van mn werk die kan vrijdag weer vol daarheen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Mooie draad vandaag! Ik kom me even droog afmelden, en jullie 'slaap wel' wensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ik haal deze week geen snoep in huis. Het weekend heb ik een hele doos bonbons opgegeten. Bah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 lekkah:P als je dan toch zondigt geniet er ook van denk ik dan maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Gaby, slaap lekker. Ik ga ook mijn bed zo eens opzoeken. Een mens moet toch wat. Slapen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 ik heb ook nog wat in te halen zal maar eens verstandig zijn onthuis ze verder Tina en slaap lekker allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Dag allemaal, Ik ben ook weer terug en lees de posting van Lenie. Nu niets meer. Daar word ik heel zenuwachtig van. Lenie: leg uit a.u.b. Sterkte in ieder geval. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ja, ik ga nu ook. Ik dacht misschien komt Lenie nog. Maar daar wacht ik nu niet meer op. Vervelend, iets paniekerigs neerzetten en dan uitloggen. Wellicht heeft het zijn reden. Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Welterusten Albertina, Ik pendel nu tussen Pauw en Witteman en de PC. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Avond all, ff hier dan. Vin ook Lenie wel antwoorden hoor. Bor trouwens hou je haaks meissie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Tjah Lytse ik hoef dan alleen maar stoel te draaien om te kijken, of in het raam spiegelbeeld ervan, maar zeker eerst dit afluisteren want zo Drs. P :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ja Diesel, daar verheug ik me ook op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Wat voor beruchte koekies heb jij dan gescoord Jane? Toch nie van die winkel van de heerlijke rookworst, die heeft ook chocolade koeken die heel lekker zijn bevonden door veel vrouwen, maar wel erg veel kalrieeeeedingeuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Leuk Lytse, ja, die man is fantasties, heb zelf nog nooit schorseneren gegeten, maar dit jaar ga ik ze planten, want moet het natuurlijk wel weten, ja prei staat er al als het goed is ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden