albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Bol, zeker is dat fijn. Anders zou ik gillend gek worden, bij wijze van dan hé. Er komt zoveel bij kijken, ik dacht toch echt alles van te voren goed uitgedacht te hebben. Van mijn ideeen en planning staat nog weinig overeind. Alles verandert per dag, ik raak er al bijna aan gewend. Maar goed komt het, dat weet ik zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Leni een feli:present: * Bolletje, Als er een stoel verzet wordt heb ik het al niet meer. Zal je zo af en toe nog in het ootje nemen hoor Bolletje. Nee echt hoor. Ik mag dan niet drinken, maar de stressbestendigheid is zoek. Chili con carne is lekker. Ook ik ga wat doen. Iets met rijst kip paprika knof en ui. Beetje risottoachtig. Zoiets. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Dat draadjesvlees is er niet van gekomen, nu maar weer in een volle winkel wat verzinnen. Dan komen de beste ideeën. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 dank jullie.... hij is er nog niet hoor. hij gaat maar 1x per week naar school.. blijft spannend...maar zoals ie nu gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Coco, Niet achter de PC Coco, netjes tafeltje dekje. En dat allemaal in m'n eentje. Staat er weer een afwas. Blèèè`h Soms denk ik een boterham met appelstroop volstaat. Nee, als ik zo ga beginnen. Dan ben ik heel de avond aan het snaaien. Sterkte Coco. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Hoop dat je vannacht kan slapen Leen, maar trots kun je zeker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ach Co, ik laat draadjesvlees lekker gaar stomen in een ouderwetse pan. Das toch het lekkerst denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Albertina, laat ik nou eerst ontluizen lezen. Bor, ik was al bang dat het niet goed met je ging. Ik meng me niet in de discussie. Doe wat voor jou het beste is en vooral veel doorzettingsvermogen toegewenst. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Heer Soothe, ik was dus niet de enige die het verkeerd las. Sorry had jouw posting nog niet gezien. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Hannah, kan je even en bord bami doorschuiven? Lekker hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Lytze, maakt niet uit. Als ze roept komen we met de flitspuit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Lenie, Gefeliciteerd met je knappe zoon! Je zult trots op hem zijn. Coco, Je kunt ook sperziebonen nemen, als je geen kouseband kunt vinden. Albertina, Fijn dat je zo geleidelijk kan verhuizen. Ik ben ook zo slecht in veranderingen; voel mety je mee. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Originally posted by: SootheLytze, maakt niet uit.Als ze roept komen we met de flitspuit.quote> wat is dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Blurb, wel heet die bami. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Beetje een archaïsch iets Albertina. Denk niet dat het nog bestaat. De oudjes kennen het wel. Zo'n spuit met zo'n pen en dan indrukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Hannah, Als ik het goed lees. ken jij de flitspuit ook niet. Vraag maar eens aan je Moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 hahahahahahaha, en dat op je ouwe dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Echt, de tranen van het lachen lopen over mijn wangen. Wat een humor. hahahahahahahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Jopie, ik moest vroeger zo de sla drogen als wij op vankantie waren. Ook een soort plastic net en dan hard slingeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 hahahahahaha, het wordt gezellig zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Heer Soothe, We zijn van dezelfde generatie denk ik. Die spuit is mij welbekend. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Lytse, ken jij de flitspuit van Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Ik ga aan het eten beginnen. Deze keer gemakkelijk, want ik had een paar dagen geleden al draadjesvlees gemaakt. Zat een kortingssticker op bij de supermarkt. Ik hou van kortingen! Eten is vast nu nog lekkerder, want de smaakjeszijn nu beter ingetrokken. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 Originally posted by: CocoHoooi Bollie Ja echt ouderwets hè, maar echt, het is net zo lekker hoor,ech whaaar quote> oké Cooooo dan proberen we dat een x uit. Heb nog zo'n snelkookding ergens diep in de kelder staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 april 2012 Rapport Share Geplaatst 23 april 2012 FLITSPUIT Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden