Rudy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Voor Coco:present: De enige echte Coco op de schommel. Mooi geschreven. Ik zie het voor me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 suiker ook crocs nee toch?...kan echt niet hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Anders, haal eruit wat je kunt gebruiken, bewaar de rest voor later. Het is goed over jezelf na te denken aan de hand van wat men hier schrijft. Doe je voordeel ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Snoepje ik denk dat jij knalgele crocs in de kast hebt staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Dag allemaal, Ik heb nog geen tijd om bij te lezen, maar heb net een lange wandeling gemaakt. De eerste koekoek gehoord! Ik meld me later weer, nu aan de dag beginnen. Maak er een goede dag van allen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Tijd om de dag dagelijkse dingen op te pakken. Verheug me erop dat mijn auto morgen weer voor de deur staat. Heeft een week in de garage gestaan voor onderhoud. Wat een mens afhankelijk kan zijn van zo'n ding? Te gek. Ik zit in een situatie dat ik niet zonder kan. Alles met de auto, met openbaar vervoer is onmogelijk te doen. Ik verheug me niet op de rekening, maar dat is weer een ander verhaal. Ook nu geld weer, in stukjes hakken dat probleem en los van elkaar bekijken, te beginnen met de positieve kant van het verhaal. Ik verheug me op de voetbal uitzending vanavond. Zulke simpele dingen maken me blij. Er is weer ruimte voor. Ik ben weg Doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Doe ik zeker Rudy. Fijn dat je weer je wagentje hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Originally posted by: RudySnoepje ik denk dat jij knalgele crocs in de kast hebt staan.quote> nee..nooit van me leven..wie dat uit gevonden heeftvrouw en man onvriendelijk product...getverkabouterplop schoenenalleen voor kleine kindjes vind ik ze leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 en dan nog zijn ze lelijk....:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Snoep, ik denk dat het erg goed voor je zou zijn om op therapeutische basis op crocs naar de school toe te gaan. En een lekker los trainingspak er boven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ja leuk, paarse crocs met glitters (heb ik ook:o) en je rose trainingspak, wow! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik was in juli op een sjiek feest Han met een moie zwarte zijden jurk, en zag mensen kijken, voelde me te gek. Tot ik naar beneden keek en ja hoor, mijn grijze crocs met bontje. Idd net als wanneer je met je pantoffels aan de straat op gaat, zo lekker lopen ze. Dat was trouwens de enige keer dat ik me wat opgelaten voelde ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik heb al vaak genoeg stalschoenen aan...maar die niet dus! al geven ze ze cadeau! Hannah, nee idd. lees wat bij soms. Had examen en veel geleerd en wat pecht met de diertjes hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Dat kan echt niet Hannah, je overdag in een chique avondjurk in een schoolgebouw bevinden. Hoe kom je erop?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Hannah, nee helaas niet, heb de hond moeten laten inslapen. mis haar wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Examen wel gehaald!!!!! Fijn om hier te zijn en mee te lezen..leer ervan weer. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 ja hoort erbij helaas. maar ze heeft een mooie tijd gehad hier. dank je! hoe is t met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 en ja hoor zon weg wind brrr f...k koud. ga zo maar aan de train hoe is het met jullie? nog iets te klagen, zal toch wel....hihi hoop dat mijn onderschrift niet aanzet tot geweld.. och och morgen spareribs joepie de.... be good Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 onrustig? ga even iets doen..ik ook. sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Goedemiddag allemaal, Na een paar dagen weer terug van kaarsen maken. Had dus geen tijd hier te verschijnen. Moet zeggen dat ik die dagen ook helemaal niet met drank of mijn verslaving bezig ben. Dan merk ik hoe gezond en goed het is gewoon een baan te hebben. Wel eentje die je graag doet natuurlijk. Ik denk dat ik ook in het klooster wat ga helpen in de groentetuin. Niet teveel. Al is het maar een halve dag per week. Ik leg me niet helemaal vast. Daar kan ik niet zo goed tegen. Ik kan altijd een dag van te voren me aanmelden dat ik eraan kom. Heb ik die dag toch geen zin kan ik altijd 'smorgens afbellen. Ik word heel vrij gelaten. Ze kennen me wel een beetje. Dan heb ik al 3 ochtend in de week iets om handen. Kan ik s'middags gewoon wat in mijn eigen huisje bezig zijn. Heb natuurlijk niet alles gelzen hier. Is teveel. Maar ik denk dat ik er het belangrijkste uitgepikt heb. Er is veel gebeurd de afgelopen 3 dagen. Heel mooi. Iedereen nog een fijne voortzetting van deze dag. Ik blijf zeker nuchter. Hanneke:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Ik las net even wat terug over de crocs van vannochtend, was ff in slaap gevallen hier. Liep idd vanochtend met jogingbroek en crocs buiten! Straks gaan jullie ook nog zeggen dat ik geen sandalen aan mag deze zomer. De pot op met jullie!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Anders sterkte, leef en voel met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Bijna 24 uur droog en de eerste tekenen van innerlijke onrust zijn waarneembaar. Jakkes, een héél vervelend g'voel! Dat opg'jaagde. Dat je nog zó véél moet doen. Zó gruw'lijk véél! Tsja, d'r is eigenlijk geen b'ginnen aan... Nou vooruit, ééntje tegen de zenuwen. Hoewel, tegen twee kan ook geen bezwaar zijn. En drie is niet meer dan de helft van twee extra. Vier dan, vastgesteld! Onrustig en toch doodmoe! Kan dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 april 2012 Rapport Share Geplaatst 25 april 2012 Van mij mag je Suiker. (Ik liep vroeger zelf, toen ik nog een jonge god was, soms in een legging) Edoch, tegenwoordig prefereer ik een spijkerbroek en leren schoenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden