Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Welkom Fleur! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Gade gij ook al over mijn billen beginnen Vonneke? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Iedereen moet wel een kans krijgen. Of is hier sprake van een pikorde ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Hey sugar Nog steeds goed op pad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Daar heb je gelijk in yvonne, maar aangezien we niet weten wat iemand feitelijk wil, vind ik dat een ieder eerst serieus genomen moet worden. En dat we er van uit moeten gaan dat ze echt willen en hier niet voor niets zijn. Als het dan anders uitpakt hebben we pech gehad, maar toch ons best gedaan om iemand een warm gevoel te geven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 hey fleurtje...ik zou me eigen even voorstellen..ik ben snoepje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: EsperanzaEven iets over mezelf.Goede educatie maar terughoudend. Hebben jullie misschien al gemerkt.Ik wil hier voorlopig mijn verleden niet ten toon spreiden aangezienik het zelf nog niet kan.quote> Ook dat op je eigen tempo Es!!!!En pikorde nee hoor, gewoon een groep mensen elk op zijn manier, ook hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Dus ben het met esperanza eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: snoepjehey fleurtje...ik zou me eigen even voorstellen..ik ben snoepje:)quote> Jij bent een deugnietje...dat ben jij ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: fleurtjeHey sugar Nog steeds goed op pad?quote> Gaat aardig hier, juich niet te vroeg.Miste je, beetje vrolijkheid kan geen kwaad hier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: fleurtje Originally posted by: snoepjehey fleurtje...ik zou me eigen even voorstellen..ik ben snoepje:)quote> Jij bent een deugnietje...dat ben jij ja.quote> ken jij mijn dan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Oeps... heb blijkbaar iets gemist als we het hebben over nieuwe mensen hier??? Sorry dan. Zal nog even iets beter proberen terug te lezen. Maar kan op voorhand al zeggen dat wij hier geen pikorde hebben. Natuurlijk is wat IK zeg van het grootste belang en doorslaggevend en ja.. wat ieder ander zegt... tsssss.. Sorry, beetje recalcitrante bui, dus neem mij niet serieus. Fleur, ik ga absoluut niet over jouw achterwerk beginnen. Ik ben niet gek, ben gewoon al zo verschrikkelijk blij dat ik jouw toet hier weer zie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 ga maar even 10 minuten in de hoek staan yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: Suikertje Originally posted by: fleurtjeHey sugar Nog steeds goed op pad?quote> Gaat aardig hier, juich niet te vroeg.Miste je, beetje vrolijkheid kan geen kwaad hier!quote> Helemaal waar...juich niet te vroeg maar ook niet te laat. Geniet van hoe krachtig je bent op de momenten dat je het bent. Met de rest deal je dan maar later.Knap van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Heey Fleur, daar ben je dan eindelijk. Ik heb je echt gemist hoor. Nu blijven he? Lenie sterkte maar waar kan ik die foto vinden met je crocks....weet iemand dat? Lytse,denk aan je hoor. Trees, van harte welkom hoor, schrijf hier maar veel. Ik heb ook jaren gedacht dat ik het zou en moest kunnen om af en oete drinken en ik kan het dus niet. Vind het totaal niet meer erg nu, er zijn zoveel lekkere drankjes. En het gaat ook om het gedrag waarom je die drank persé moet en bij mij weet ik het eindelijk, eindelijk, eindelijk!!! Succes dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: Yvonne Natuurlijk is wat IK zeg van het grootste belang en doorslaggevend en ja.. wat ieder ander zegt... tsssss.. quote> Dus alvast opgelet aan alle nieuwelingen...Voor je t weet moet je s ochtends zelf je ontbijt enzo klaar maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: snoepje Originally posted by: fleurtje Originally posted by: snoepjehey fleurtje...ik zou me eigen even voorstellen..ik ben snoepje:)quote> Jij bent een deugnietje...dat ben jij ja.quote> ken jij mijn dan????quote> Niet??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: snoepjega maar even 10 minuten in de hoek staan yvonnequote> Tsssssss, met alle plezier Snoep, zou alleen niet waarom. Maar maakt mij niet uit hoor, heb hier in de tuin nog wel een hoekje waar ik me heel prettig voel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Yvonne, wat heb je nu over achterwerk van Fleur, ik wil het niet horen Alle vrouwen hier op forum zijn voor mij Katja Schuurmannetjes hoor! Laat me in deze waan. Idd ga maar in de hoek:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Hoi Vlaamsmeisje, net met de hond binnen. Het kan wat moeilijker zijn. Je staat er meer alleen voor. maar het kan natuurlijk wel. Er zijn ook niet drinkende Fransen. Een bekentenis dan, waar ik kwam zag ik ze drinken, maar ze zullen er zijn. Kijk naar onze Griekse godin. Als een speer gaat ze, en ook daar spuugt men er niet in. groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Natuurlijk Yvonne, hahahaha wat jij zegt is heel erg belangrijk, dat wisten de nieuwe nog niet maar nu wel. Wat daarna gezegd wordt is minder belangrijk!!! Tis maar dat we dat weten he? Whahahahahaha:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisje Originally posted by: Yvonne Natuurlijk is wat IK zeg van het grootste belang en doorslaggevend en ja.. wat ieder ander zegt... tsssss.. quote> Dus alvast opgelet aan alle nieuwelingen...Voor je t weet moet je s ochtends zelf je ontbijt enzo klaar maken! quote> Franken teut hé die von Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Ik wist niet dat Katja Schuurvrouw ook een drankprobleem had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: Vlaamsmeisje Originally posted by: Yvonne Natuurlijk is wat IK zeg van het grootste belang en doorslaggevend en ja.. wat ieder ander zegt... tsssss.. quote> Dus alvast opgelet aan alle nieuwelingen...Voor je t weet moet je s ochtends zelf je ontbijt enzo klaar maken! quote> Hm... ik zet met alle plezier koffie en thee 's morgens vroeg... maar voor het uitgebreide ontbijtje in het weekend moeten jullie eigenlijk bij Igor zijn.Ik ken mezelf net ff te goed: als ik voor jullie broodjes ga bakken en weet ik veel wat voor lekkers maak dan ga ik zelf ook happen... en das niet slim in mijn geval... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst 26 april 2012 Originally posted by: SuikertjeYvonne, wat heb je nu over achterwerk van Fleur, ik wil het niet horenAlle vrouwen hier op forum zijn voor mij Katja Schuurmannetjes hoor!Laat me in deze waan. Idd ga maar in de hoek:)quote> Wanneer ben jij voor het laatst naar de brillendokter geweest Suikerspin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden