Emmaroos Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Dank voor de koffie Joop, ben ik aan toe. Even frisse neus gehaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Slecht nieuws gekregen. Mijn vader is dementerend en moet naar een rusthuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Ik voel me verweesd nu ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Pfffffffff. Ik ben hier laag voor laag alles aan het herorganiseren en aan het opruimen om grip te leren hebben op alles. Het lukt. Nou, 1 innerlijke anekdote wil ik wel kwijt over mijn alcoholperiode. In de tijd dat ik mij knetterzat zoop ging het sneeuwen. Ik werd wakker met een ongelovelijke kater en zag de sneeuw liggen op mijn balkon. Op dat moment was ik niet op goede voet met mijn buren gezien al het lawaai dat ik maakte en ik was mij half bewust van mijn hysterische gedoe, maar zoop mij zelf ook meteen plat. Toen ik de laag sneeuw op het balkon zag (dat is zo ongeveer 7 cm. geweest) kreeg ik het in mijn kop dat de sneeuw wel eens naar beneden dwars door het balkon van de buren zou kunnen storten... Dus dan zou ik een enorme grote schadeclaim krijgen van mijn buren. In blinde paniek ben ik 's ochtend dus naar een ijzerwarenhandel toegereden om een sneeuwschop te halen en stond ik 's morgens in de ijzige kou straal bezopen de sneeuw van mijn balkon in blinde angst af te scheppen. Zodat het balkon maar niet kon instorten. Daarna weer doorzuipen.... maar in ieder geval zou mijn balkon door de sneeuw niet meer kunnen instorten en was ik vrij van schadeclaims... Zo irre-eel was ik dus toen ik zoop. Pas nu begin ik dit soort angsten helder te zien. Argh ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Dag allemaal, Ik heb het weer gered tot nu toe. Naar bed, voorlezen, eten en naar bed. Nu weer op. Het was leuk en nuttig. Ik ben nu een beetje aan het bijkomen met een kop koffie. Tot later, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 ik had jaren geleden nog een mobiel waarop je niet kon zien wie of dat je gebeld en/of gesmst had, dus dat was altijd ''lastig'' de volgende dag, i.p.v me te bedenken dat ik wellicht eens minder moest gaan drinken, kwam ik op het luminieuze idee om een telefoon te kopen, waarin kon zien wie ik gebeld/gesmst had, later had ik het geweldige idee om mijn telefoon niet mee te nemen naar de kroeg, maar te verstoppen! Vaak vond ik s'ochtends mijn telefoon naast me, had ik hem blijkbaar toch weer gevonden, en moest ik weer met angst en beven kijken wie ik nu weer had lastig gevallen midden in de nacht... :$ nu dat is iets wat ik niet mis haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 collega vertelde me vanochtend dat ze sex had gehad met haar ex, oorzaak ''drank'' , feestje blabla ik kon het allemaal wel, en toch had ik even zo'n steek van, goh lekker ff uit de band springen, dat 'mag' ik niet meer, maar ja , ik WIL dat ook heel niet, maar toch heb ik de hele dag even gedacht dat mijn Leven nu wel saai is, maar dat IS niet zo, met drank was het allang niet meer leuk voor mij, en toch komt dat drankduiveltje weer opzetten, snel een refu genomen toen ik thuis kwam, en toch heb ik een 'unheimlich' gevoel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 haha nee hoor die sex zit me niet dwars, maar ze kan zo heerlijk ongecompliceerd vertellen hoe ze totaal uit haar dak gaat als ze dronken is, tuurlijk vertelt ze weinig tot niets over de consequenties die er ongetwijfeld ook zijn, maar dan denk ik aan ''gezellig met z'n allen in de kroeg'' ,want sinds ik daar niet meer kom, zie ik weinig mensen, want ik zag ieder in de kroeg. Het gevoel dat ik iets mis... hmm,.... is het een beetje duidelijk? ben toch echt nuchter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Sorry meiden, droog als de Sahara, met of zonder slijmspoor... Het wordt vandaag weer op tijd naar bed gaan. Morgen gaat het vast beter. Welterusten al;lemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 wachtlijsten van rustoorden, huis verkopen?, etc. Ik kijk er loodzwaar tegenop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Droog, maar wel hyper..... ik duik mijn nestje in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 waarom negeert iedereen mij... - trekt beteuterd gezicht- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Originally posted by: VieOh, trouwens, ik ben meteen weer weg. Hier wordt Fleur geciteerd, die overigens weer iemand anders citeert. (Dat heeft ze absoluut niet van zichzelf.) Sorry hoor, dat beste mens heeft me zo gekwetst, daar wil ik niks meer mee te maken hebben.quote> Ik citeer helemaal niet iemand anders. Misschien hebben mensen dat zelf ook al eerder zo aangevoeld en verteld. Kan ik dan zelf niet op een gelijkaardig moment komen in mijn proces?Dat je een probleem met me hebt doet me niet zo veel.Maar ik jou gekwetst hebben?Er is niet veel veranderd zie ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Niet happen Fleur, niet verdedigen. Wees gewoon Fleur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Jen, moeilijk inderdaad. Ook daar kom je door, been there don that. Maar nuchter is het beste, anders heb je later zo'n rotgevoel en dat wil je echt niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Denk niet dat je veel mist Gabs. Het gras lijkt altijd groener aan de andere kant en soms is het ook effectief groener op momenten maar als je het een kans geeft zal je zien dat er een moment komt dat je jezelf héél goed kan amuseren zonder alcohol. Je hebt gewoon de juiste mensen rond je nodig. De kat zit bij de buren en durft niet meer op de muur. De buren zijn niet thuis en de kat reageert niet meer op mijn geroep. Sapper!! Welke kat kan nu in godsnaam niet op een muurtje springen??? Oh ja...die van mij dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Heel moeilijk Emmaroos, bedankt voor je reactie. Gisteren was ik nog enthousiast over een service flat, vandaag vertelde de dokter dat dat geen verstandig idee meer is. Drinken ga ik niet doen, denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Roosje I know Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Nee, waarom zou je? Zit je vader dan eerder in een verpleeghuis? Wordt je verdriet dan minder? Nee en dat weet je ook wel en wat heb je eraan, door de drank heb je je emoties niet meer in de hand en kun je deze moeilijke periode veel minder goed aan. Maar ja, wie ben ik, heb het ook allemaal gedaan en nu weet ik dat dat niet goed was. Maa mensen die dat toen tegen me zeiden vond ik irritant, betweters want onderga het allemaal maar eens. Dan heb je je vriendje toch hard nodig? Alleen nu pas zie ik dat ik stil ben blijven staan, dat ik nu nog eens alles anders moet gaan doen, had jaren eerder gekund en was ik ook wat jonger geweest maar zo is het niet gegaan, jammer maar ach, ik heb hopenlijk nog wat voor de boeg. Ik weet dat ik er nog lang niet ben maar dan nog, ik verheug me erop. Ik hoop dat jij dit ook gaat inzien. Wens je heel veel sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Doet me aan iets denken Ik kon vroeger helemaal jaloers worden op de spullen die een vriendinnetje van me had. Ze kreeg echt werkelijk alles thuis. Bij ons was het helemaal anders. Die dure hippe spullen kregen we niet. Groen zag ik op momenten. Tot bleek dat zij even jaloers was op mij. Want wij kregen alle vrijheid en hadden hopen vriendjes. Ik kwam daar maar pas jaren later achter. Zo zie je maar. Ook jouw gras kan groener zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Ik heb heel veel aan mijn vriend nu, Emmaroos. Bijkomend voordeel is dat hij thuis niet drinkt. Goh, zoals ik zei, ik voel me verweesd. 38 is jong om je ouders kwijt te zijn, vind ik (effe zelfmedelijden ja, heel heel effe). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Het is fijn om je te lezen Roos Ik ben weer eens partie. Nog ff wat kelen naar de poes.. en dan maar naar bed. Morgen ben ik getuige op de trouw van een vriendin. Belangrijke taak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Dat is inderdaad veel te jong Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Dank je Fleur:sun: Veel plezier morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst 27 april 2012 Mensen, ik ga naar bed, ben kapot. Tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden