Gunn Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: LenieHoney!!!...I am Home!!!!! :D quote> Overspelig karonje, 'k heb jou wel door! Zo vrolijk ben je anders nooit als je thuis komt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 yeps.....hihihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: Gunn Originally posted by: LenieHoney!!!...I am Home!!!!! :D quote> Overspelig karonje, 'k heb jou wel door! Zo vrolijk ben je anders nooit als je thuis komt!quote> jij snapt het! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 nou ..vertel maar eens lenie..hoe was het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gestopt Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: GunnDe Bijbel zou een eenduidige boodschap moeten hebben. Echter, 't is voor ieder denkbare interpretatie vatbaar. Neen, 't overtuigt mij niet meer.quote> Gisterochtend had ik een Jehovah Getuige aan de voordeur staan. Ze vroeg of ik interesse had in Jezus en de bijbel. Ik heb haar gezegd dat ik geloofde in het verhaal dat Jezus bestaan heeft en even zo goed een net zo belangrijke rol heeft gespeeld zoals Boeddha en andere religieën. Vervolgens vertelde ik haar waarom ik niet geloof in de bijbel zoals die geschreven is omdat het altijd een interpretatie is van mensen van eeuwen geleden en het geloof in feite nooit meer dan een machtsspel is geweest samengevat in kerken. Ook heb ik gezegd dat ik niet geloof dat Jezus aan het kruis is gestorven maar dat hij het overleefd heeft. Zijn redding was de speer onder in zijn hart en dat hij daarna door heeft geleefd in een klooster geheim. Daarnaast heb ik gezegd dat ik niet geloof in dat Jezus voor onze zonden heeft geleefd en dat ik geloof in re-incarnatie. Vervolgens vroeg ze of het niet verschrikkelijk is wat er allemaal op de aarde aan het gebeuren is, politiek, economisch en met het milieu enz. enz. Ik antwoordde hierop dat ik het een heel positief gebeuren vond omdat het de mensen wakker schudt dat ze anders met de wereld hebben om te leren gaan. Nu ja, bla die bla die bla. Allemaal wat uitgebreider dan wat hier staat. Ze ging geen discussie aan met mij verder en vertrok rustig met de woorden: 'ik geloof in de bijbel.' 'Ik geloof ook in de bijbel en Jezus' antwoordde ik, 'maar op mijn eigen manier. Daarvoor heb ik geen samenkomsten nodig, maar een goed samenleven met mijzelf en mijn medemens.'Amen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 erg gezellig snoep.... ziet er goed uit en is erg erg erg lief.. was boven mijn verwachtingen zeg maar..hahaha van de week komt ie weer langs... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: Lenieziet er goed uit en is erg erg erg lief..en wat heb je allemaal gezien van hem dan;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Je weet 't verdullemes smaak'lijk neer te zetten, Vonneke. Een eenvoudige komkommer-tomaten salade is wat 'k er bij ga serveren en dat is 't. Ja, dat is 't! quote> Nou, als je dat gezellig neerzet is het net zo smakelijk hoor Gunn, nogmaals eet smakelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 alles Snoep...alles... het kan wel eens uitdraaien op meer...hij komt van de week gezellig hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: Leniealles Snoep...alles... het kan wel eens uitdraaien op meer...hij komt van de week gezellig hier.quote> toch wel veilig zeker:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Wow... Lenie in Love... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 ja mam... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Tsja Gestopt... ieder op zijn of haar eigen manier he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: YvonneWow... Lenie in Love... quote> en hoe Yvon...gewoon belachelijk erg na 1 dag...ben blij dat ie snel weer komt...hij heeft 2 lieve dochters die bij hem wonen...word gezellig!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Hoi iedereen! Lenie, geweldig, wat een avontuur! Gut, wat klink ik nou burgerlijk, maar ja, daten is voor mij wel al heel erg lang geleden! 't Is je gegund hoor, ben zeer benieuwd hoe het verder gaat (aagje). Maar goed, dat ene uitje heb je alweer te pakken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Rustig aan hoor Leen.... niks overhaasten en vooral het lekkere hapje niet wegjagen door TE happig te zijn ... Tsss, klinkt ook al zo burgerlijk... maar is wel goed bedoeld hoor Lenie... En vind het ook heel fijn voor je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Nancy..Yvonne... het gaat rustig aan hoor.... ik houd jullie wel op de hoogte. Nancy...het "echte"Daten is voor mij ook al weer bijna 5 jaar terug hoor....ik vond het doodeng gisteren...maar m'n vriendin had ons goed ingeschat..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Tof Lenie! Hopelijk wordt het wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 lenie..mocht het ooit tot een bruiloft komen nodig je ons toch wel uit..is wel lekker goedkoop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Thanks to the girlfriend dan maar, he.. kijk, daar heb je dus wat aan! Sorry, ben ook meteen weer weg, lig namelijk ziek in bed. Tja, zó hou ik die Koninginnedagpact wel vol... Ik hoop nog steeds dat het morgen beter gaat, want we zouden uit eten gaan en dat in combinatie met Kon.dag vind ik altijd erg leuk... Ik ben trouwens nog nooit zo vaak ziek geweest als sinds ik gestopt ben met drinken, in korte tijd dan. :huh:Hoor ik hier in huis nou opeens één van de hongerige wolven roepen wanneer het eten nou eens klaar is, naaajaaaaaa... hij gaat zelf maar op jacht:D Iedereen morgen een hele fijne dag gewenst, wel of niet richting mensencrowd, terrasjes, parkjes, hopelijk hebben we mooi weer! == snotter de snotter, biefs, Nance=== Oh ja, en ik bil bel je bruidsmeisje zijn, hoor en Snoep ceremoniemeester?? Ennu ennuh.....Joop rijdt de trouwauto, Yvonne zorgt (met onze hulp uiteraard) voor het diner, ennuh ennuh.. nou ja, ben weg hier, mis m'n zakdoekjes. En sla door de koorts enigszins door merk ik. Doeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 nancy beterschap:present: maar ik ben bruidsmeisje hoor..ga jij maar lekker alles regelen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Je dochter Joop???? Hoop dat je het heel fijn zult hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Originally posted by: snoepjelenie..mocht het ooit tot een bruiloft komennodig je ons toch wel uit..is wel lekker goedkoopquote> haha trouwen doe ik nooit meer schat...no way! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Oh, en jij denkt dat je werkeloos toe kunt zien Snoep??? Dacht het niet, je gaat vast gelijk van te voren lopen poetsen... poetsen en nog eens poetsen en vervolgens roep je dat de boel niet goed geregeld is en ga je reorganiseren... mooi, dan kun je toch maar beter gelijk alle touwtjes in handen krijgen? Lenie, je ziet: de bruiloft is al helemaal geregeld.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 haha trouwen doe ik nooit meer schat...no way!quote> Realiseer je je dat dit voor eeuwig op het wide world web staat opgeslagen? Zeg nooit nooit Leen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden