Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goeiemorgen Igor... hihi... Knabbel en Babbel weer lekker bezig dus Dat fruit is sowieso goed Suiker, die pillen zijn gewoon voor een extra boost even nu.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 yvonne hoe staat het ervoor??? had je vorige week niet beloofd om weer eens mee te gaan naar de sportschool??? ik spring zo op de fiets om je te halen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Heb direkt nieuwe gezet Igor toen ik zag dat je op forum was:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Okeeeee dan , zetten we wel ff verse... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Maar, het is buiten al grijs genoeg.......... Suiker, zet nou verse koffie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 strak plan Igor. Ik ben donderdag trouwens ook al geweest hoor. Maar vandaag staat het ook op mijn lijstje.. Rond negen uur? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ruik je de koffie al Es? ... lekker he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 oke yvonne. suikertje lekker hoor verse koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Zie trouwens dat Youris vandaag jarig is... Ff gekeken hoe en wat... dikke twee jaar geleden in een vlaag 'van' aangemeld, twee berichtjes.. en daarna nooooit meer gezien. Gebeurt natuurlijk hartstikke vaak, niks vreemds aan. Maar zit me gewoon ff af te vragen hoe het met die persoon is verder gegaan... Vergeten dattie hier is geweest... doorgegaan met drinken en katers? Of via een andere weg zijn drinkgedrag aangepakt? Gewoon zomaar effe benieuwd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ge hebt gelijk Yvonneke, wat dat betreft begrijp ik je reactie deze week wel. Laat ons hopen dat hij of zij het goed stelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Zoals ge bij woorddomino schreef, eens gaan zitten en een plan maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Morgu Bor, alles wel hier. Zonnetje zou welkom zijn, maar het is ieder geval weer droog en das al heel wat he? Bij jou ook alles oké? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 goeienmorgen allemaal weing te melden hier denk maar dat ik er een luie dag van gaat maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Strak plan Snoep, dat ben ik ook van plan dus. Eerst even lekker naar de sportschool en dan verder niks hoeven of moeten... Lekker lezen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Ik kruip nu eerst mijn bedje weer in. Misschien tot later. Fijne dag iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Suiker... uitzieken dan maar... beterschap... Ook goeiemorgen Sofie en Snoep.. en Toine... helemaal overheen gekeken:huh:... Geloof dat iedereen er vandaag een rustig dagje van maakt? Heerlijk toch? Mis trouwens het zondagmorgenconcert wel een beetje... :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Zo, ik ga mijn sporttas even pakken, denk dat Igor binnen vijf minuten wel voor de deur zal staan . Luitjes... ik kom vandaag nog wel even binnenzeilen .. eerst maar even wat gaan doen... Koffie en thee staan links op het aanrecht, cola en jus in de koelkast uiteraard... Laterrrrrrrrrr :rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 ik spring op m'n fietsje. yvon tot zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Esperanza Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Geniet ervan jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goedenmorgen allemaal op deze fijne zondag! Nu ga ik het echt doen! Ik heb me heel voortvarend ingeschreven voor de halve marathon,enzo. Zal ik toch in ieder geval mijn schoenen moeten gaan inlopen... Stok en deur, en erachter! Lopen. Nu. Hoi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goedemorgen allemaal, ik hoop zo dat vandaag die zon eens komt!! ben dit herfst weer toch echt wel een beetje zat aan het worden!! hmmm halve marathon, hoeveel km is dat dan, ik zou het ook wel willen, ik ga vandaag beginnen met de grote afvalrace onder begeleiding van een vriend die pt is!! prepare the switch heet het!! ik ben benieuwd!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goedemorgen! Loop ze, sport ze en luier ze vandaag:present: Ben nog even aan het overwegen vanavond een paar uurtjes naar de Koninginnenacht te gaan, wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 Goedenmorgen allemaal DAGPACT: Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
djack Geplaatst 29 april 2012 Rapport Share Geplaatst 29 april 2012 goeiemorgen allemaal, ben een beetje laat, ben al naar de zondagmarkt geweest, ach beter laat dan nooit by de way, door een beginnersfoutje op men e-mail, heb ik men loggin moeten veranderen, maakt niks uit.... ik ben blij dat ik er nog ben op dit forum, ciao, djack Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden