Spring naar bijdragen

maandag 30 april


albertina

Aanbevolen berichten

goedemorgen, van harte gefeliciteerd aan de oude koningin!!! en ik wens bea vandaag suc6, zal wel een dubbel rare dag zijn voor haar!!!

Ik straks met de kids naar de vrijmarkt, en meestal daarna dansen en sjansen in het park, maar weet niet hoe het dit jaar gaat lopen!!

ben ik wel sterk genoeg? kan ik die eerste niet nemen vandaag? ik vind het spannend, ik wil het niet iets nemen, dus zal wel goed komen!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 61
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag allemaal,

Ik heb mijn lange nordic-walking gewandel er op zitten. Je kon goed merken dat het mooi weer is hier, want er waren meer toerfietsers en wandelaars. Vandaag heb ik mijn eerste zwaluw gezien. Hij brengt in zijn eentje eigenlijk geen lente, maar deze had goed zijn best gedaan.

@ Treesje: zet hem op. Je hebt je aan je plan gehouden!

@ Sha: bedankt voor het openen van het dagpact.

@ ROSA: doe je meeeeeeeeeeh?

@ Jopie: gefeliciteerd met je zoon en een goede dienst vandaag.

Voor allemaal een gezellige dag en ik stuur de zon een beetje verder richting zuiden. Niet helemaal hoor, want ik wil wat in mijn tuintje doen.

Haddock zou zeggen "Hou het vandaag zo droog als je wilt!"

Waar is die oude zeeschuimer eigenlijk? Een tijdje niets van hem gehoord.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen op deze koninginnedag.

Jopie, gefeliciteerd met je zoon hoor, fijne dag.

Lytse, nog even terug komend op je posting van gisteren.

Je hebt helemaal gelijk met je opmerking, juffertje ongeduld.....klopt helemaal, zelfs mijn moeder noemde mij al zo, met precies dezelfde bewoording. Ik weet het......

De harmonie is er in ieder geval wel weer, de intimiteit nog lang niet want wat is nou 3 weken natuurlijk en toch kan ik zeggen dat het goed gaat.

Manlief steunt mij, is trots op wat ik zeg, wat ik doe, ziet mij worstelen, heeft daar respect voor en vind ook echt heel goed dat ik zo trouw mijn Refu neem.

We gaan goed, de weg is lang maar we gaan goed.

Jopie,

Ik heb vaak moeite om te schrijven hoe ik me voel, om het precies neer te zetten.

Jij kan dit zo mooi en gisteravond na mijn posting sloeg je de spijker ook weer naar mij toe precies op z'n kop.

Dit bedoel ik inderdaad.Alleen van dat idee al was ik onvermoeibaar.

Ik mis mijn maatje, wat geen maatje was inderdaad.

Ik kan er niet even tussenuit knijpen om weer even op te laden en dat is doodvermoeiend.

Ik weet nog dat als ik drank gehaald had dat ik alleen darvan al zoveel energie kreeg.

In mijn fietstassen zaten dan flessen wijnen ik wist dat ik zometeen lekker aan het ontspannen ging en weg ging uit mijn rotgevoel en gedachten en daarvan kreeg ik een boost.

Ik groette iedereen die ik tegenkwam, had tijd voor een leuk praatje, was blij en opgewekt want zometeen had ik mijn vriend bij me, mister alcohol.

Moe was ik niet te krijgen.

En nu, nu ben ik alleen, heb mijn vriend niet meer en na de euforie van het stoppen kom ik in een rouwproces terecht.

Ben ik alleen maar moe, zie er niet uit, rode randen onder mijn ogen.

De weg van de bank naar de wc is een wereldreis en mijn geheugen laat me in de steek.

Ik kan niet denken, niet rekenen, niet blij zijn.

Dit bedoel ik nou en zonder te willen zeuren of te mieren. Zo is het met mij gesteld op het moment.

Scrollen maar voor degenen die dit op zo'n mooie dag even niet willen lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma,

Ik was op de kilokiller nog even mijn gewicht aan het invullen ( weer een pond erbij door de uitspatting van zaterdag - junkfood bedoel ik).

Het is zo begrijpelijk hoe je je voelt en je hebt het net zo duidelijk omschreven. Dat is geen klagen of zeuren, maar de realiteit.

Ik ben blij voor je dat manlief je geworstel ziet en waardeert. Heel belangrijk.

Ga goed meis. Ik gun het je zo.

Nu echt weg.

Heintje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

roos je zeurt niet hoor. maar zo gaat het even als je gestopt bent. zoals je bij de meesten kunt lezen duurt het herstel een tijd. hoelang heb je wel niet gezopen en je lichaam de vernieling in geholpen. ( en hoe vaak opnieuw?;) )

en helaas hebben ze gelijk. na zo'n 4 maand gestopt te zijn ben ik ook nog steeds vreselijk moe. had ook gehoopt dat het herstel sneller ging hoor. en de periode van 'vrolijkheid' komt ook zo langzaam wat meer tevoorschijn. dus ik geef de moed niet op en zal als het jaar voorbij is beslissen wat prettiger is voor mij. de afgrond of de berg opklauteren :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Igor, dank voor je antwoord en ja, het klopt, hoelang deed ik dat wel niet, meer als 10 jaar.

Wat wil ik nou he?

Maar soms lijkt het net of het mét drank makkelijker was en dat is nou die beroemde valstrik he?

Fijne dag hoor en ik schenk mezelf zo een oranje 7 up in, hahahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mensen.

Heerlijk weertje, niet? Alle ramen open en de balkon deur ook. Zodadelijk met een ijstheetje (van de Ilda, de lekkerste ijsthee zonder koolzuur die er is!) en een boekje op 't balkon. Moet voor vijven wel nog een boodschapje doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuk om al die plannen te lezen.

Ik wou naar een vrijmarkt, maar toen ik vanochtend gedouched had ben ik prompt weer in slaap gevallen. Nu wakker. Ik heb echt overal pijn en ben verkrampt. Mijn linkerwijsvinger staat gewoon stijf en doet echt pijn bij de vingertop. Ik probeer nu niet met mijn lichaam te vechten, maar het te laten zijn en te ontspannen. Ik zie er niet uit. Misschien toch nog gevolgen van de zweethut of zo.

Ik ga afwassen en heel veel water drinken en dan een poging wagen mij naar buiten te begeven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, net mijn mandje uit.

Ik ben het niet meer gewend om tot

4 uur in de nacht te feesten.

Oh, arme mensen die nu nog aan

de zuip zijn en non stop doorgaan.

Ik heb mezelf kostelijk vermaakt,

geen moment gedacht,

wat jammer dat ik niet kan drinken.

Nee hoor, ik heb een leuke en

nuchtere koninginnenacht gehad.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okay, een ding is me wel opgevallen. Net ff een boodschapje gedaan. Dat heeft alles bij elkaar nog geen 20 minuten geduurt. 'k zit nu op de bank en ben kapot! Da's nie goei! 'k ben echt een lichamelijk wrak aan 't worden! Als 'k zo doorga, ga 'k m'n pa achterna. 44 jaar, dood door hartinfarct. Dan is m'n levensverwachting nog maar 9 jaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen, 'k zit er aan te denken om een nieuw filmpje te maken van m'n Food Storage. 't is alweer bijna een jaar g'leden dat 'k er een deed. 't is inmiddels behoorlijk uitgebreid. 'k heb nog geen nieuwe camera, dus 't is nog steeds van een belabberde kwaliteit. Doen?

Hier is 't oude filmpje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gunn,

Ik heb niet zoveel met dat opslaan van voedsel. Als jij je er lekker bij voelt, moet je het gewoon doen.

Hopelijk krijg je je leven, wat drank betreft, op de rails. Het maakt niet uit of dat nu voor je oom is of niet. Als ik je postings lees dan swing je van het ene uiterste in het andere, tenminste zo komt het op mij over. Drank doet daar geen goed aan.

Ik hoop dat je nog een lange, gezonde toekomst voor je hebt liggen en hou de houdbaarheidsdatum van je voedsel goed in de gaten hoor. Zonde als je dingen zou moeten weggooien.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over trek kun je inderdaad een hele hop zeggen, Spike.

Dat het tussen de oren zit? Zou best kunnen.

De fase waarin ik nu zit heet ook trek denk ik.

Het is maar net wat je er mee doet.

Jij geeft er niet aan toe, ik ook niet maar het is zwaar en dan heb ik het over mezelf natuurlijk.

Vind er geen bal aan allemaal maar dat gaat ook over he.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...